-
Antal besvarelser
9 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
About Me
Jeg blev forlover juleaften 2011, så nu går jeg bare og ser frem til at vi kan sætte en dato, desværre er budgettet lidt stramt, så der skal først spares op, men med lidt held håber vi på at det kan lykkes sommeren 2013 ![]()
15/7-12
Uhh.. så er budgettet endelig begyndt at se lysere ud og vi har fundet os en dato, som vi håber at det vil kunne lykkes med.. Så den 7. september 2013 sker det forhåbenligt.. Skal bare lige have snakket med præsten, for at være sikker på at det er muligt den dag ![]()
18/7-12
Så blev der snakket med præsten og alt er i orden på den front nu
så er det videre til at sikre sig fest lokalet ![]()