Hvordan gør man, hvis gommen gerne vil have to siddende (forlover + far), og bruden kun vil have én siddende (far)? Så er der tre på den ene side og to på den anden, og hvad så når vi skal bytte plads??? Min H2B ønsker at have både bror og far med deroppe, men jeg kan slet ikke se hvordan det skal kunne fungere... nogle gode forslag?