RikkeW

Nyt medlem
  • Antal besvarelser

    1
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Street credit

0 Neutral

About RikkeW

  • Status
    Ny bruger
  • Fødselsdag
  1. Jeg kunne godt tænke mig bambi/rensdyr. som top figur . Er der nogen af jer der ved hvor jeg kan finde dette. Min kæreste er nemlig vild med john deer, så for at flette det ind på en sød måde, vil jeg sætte sådanne to som top figurer. Hilsen rikke