Hej
Jeg vil lige dele vores erfaringer. Vi har bestilt ringe fra chanti.dk og havde en rigtig god oplevelse.
Vi bestilte ringene og fik tilsendt en prøvekasse med et eksemplar af hver ring, dog ikke i den rigtige størrelse. I kassen var der så prøveringe af metal så vi kunne finde den størrelse der passede os. Vi sendte det hele tilbage og bestilte ringene i den rigtige størrelse med indgravering.
Jeg kan helt klart anbefale chanti - der er gode penge at spare.
Hilsen Karen