GoldRumble

Medlem
  • Antal besvarelser

    2,249
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

  • Days Won

    7

Alle besvarelser af GoldRumble

  1. OK, det var bare det, som jeg ville høre, for man kan jo gå og gøre sig en masse bekymringer og når man så får talt med vedkommende, så er det ikke nogen udfordring. Men du har talt med din veninde, så det er ikke dine tanker/bekymringer. Hmm, jeg ville nok flytte det, hvad med februar 2017? Det er ikke såååååå langt fremme i tiden, som maj 2017 i forhold til november 2016.
  2. Har du talt med din veninde om det eller er det dine egne tanker omkring det?
  3. Lady Vintage London har også fået en brudekollektion: http://ladyvlondon.com/Wedding-and-Bridesmaids-Dresses/
  4. Så fine, men der er en stavefejl på det skilt, hvor der står "To much", det rette er " Too much" Tak! Det er jo det gode ved at have skrevet med kridt, hehe! Det er heldigvis heller ikke det bogstav i alfabetet, som er sværest at tilføje
  5. Så fine, men der er en stavefejl på det skilt, hvor der står "To much", det rette er " Too much"
  6. Tag et kig på Alfred Angelo, som forhandles her i Danmark
  7. Prøv Sonny hos Nordic Beauty
  8. Prøv Magasin og book en tid hos en brafitter. Så finder hun bh´er frem til dig og du skal ikke selv kæmpe med, om det sidder rigtigt og så fremdeles.
  9. Kan man ikke få slør i forskellige tyngder? Der må da være noget stof, som er lettere end andre. Når det så er sagt, så vil jeg til enhver tid vælge at bære slør, hvis jeg en dag skal giftes. Det er kun den ene dag i livet, hvor man kan bære slør
  10. Han kan sagtens føre dig op, men jeg kan godt forstå dine tanker omkring, at I allerede ér gift. Hvis det var mig, så ville jeg tage snakken med min far og høre, hvad hans tanker er - måske han kan følges med jeres datter eller måske det ikke betyder så meget for ham. Spørg ham, det er det bedste, synes jeg
  11. Jeg har oprettet en tråd, så vi kan tale om det der uden, at du føler dig anklaget, for det er bestemt ikke min mening http://www.bryllupsklar.dk/forum/91251/hvorfor-hemmeligt-bryllup.html/
  12. Ja, det har jeg også tænkt over. Hvorfor fratage familien glæden ved at være med til brylluppet? Der er jo ikke nogen, som dikterer, at et bryllup skal være stor kjole, kæmpe fest og ingen penge bagefter. Man er jo velkommen til at blive gift, udbringe en skål og så er det det. Hvis det var mig, som blev hemmeligt gift, så véd jeg, at mine forældre ville blive skuffede over mig, at jeg ikke ville dele glæden med dem. Min familie bliver på ingen måde skuffede over mig. Det ved jeg. de ved at vi gør det for børnenes skyld og fordi der pt ikke er økonomi til et stort bryllup som vi drømmer om Sorry, det var ikke for at anklage dig Men nu kom det lige op i din tråd Måske der skulle startes en hel ny tråd om det, så man kan tale om det der - det gør jeg
  13. Men stadig, man kunne lade familien komme og overvære selve vielsen, måske udbringe en skål og et tillykke og så var det det på bryllupsdagen. Så kan man senere holde festen.
  14. Ja, det har jeg også tænkt over. Hvorfor fratage familien glæden ved at være med til brylluppet? Der er jo ikke nogen, som dikterer, at et bryllup skal være stor kjole, kæmpe fest og ingen penge bagefter. Man er jo velkommen til at blive gift, udbringe en skål og så er det det. Hvis det var mig, som blev hemmeligt gift, så véd jeg, at mine forældre ville blive skuffede over mig, at jeg ikke ville dele glæden med dem.
  15. Umiddelbart orientere vi ikke nærmeste familie heller altså før det RIGTIGE bryllup Altså, når I skal velsignes? ;)
  16. Ja, det er ret vigtigt Hvordan kunne jeg glemme det?
  17. Jamen, selv tak da, jeg er bare glad for at kunne hjælpe
  18. Husk at tjekke med kirken, om der må kastes med rosenblade
  19. Du aftaler med sangeren, at vedkommende er en overraskelse for ALLE. Så kan der ske en af to ting: 1) At sangeren møder op i god tid før vielsen, for lige at fornemme rummet, varme op og aftale evt. tekniske ting med personalet. Sangeren får anvist et sted, hvor vedkommende kan være til vielsen går i gang. 2) Sangeren møder 2-3 minutter efter vielsen er gået i gang. I begge tilfælde venter sangeren enten i våbenhus eller måske et korrum, hvis det er i kirken. Men under alle omstændigheder, så hjælper personalet vedkommende Så det skal du ikke bekymre dig om
  20. Det er også på det sted i vielsen, hvor de fleste soloindslag finder sted Lige efter brudeparret har sat sig på deres pladser
  21. Det er altid det sjove, om folk opdager det Hmm, jo, biskopperne har udarbejdet et ritual, så det bør jeres præst da kunne finde Ved en hurtig søgning på www.folkekirken.dk fandt jeg dette: http://www.folkekirken.dk/_Resources/Persistent/3/9/0/8/390816f192557ddc06bd97fc053e348dfd906cba/Vielse%20af%20to%20af%20samme%20k%C3%B8n.pdf Hvad med at lade børnene gå mellem jer, så det bliver hustru 1, børn, hustru 2? Men det er jo netop en vielse og ikke en velsignelse. Men altså jeg har aldrig været til en velsignelse så jeg ved ikke hvor anderledes det er. Jeg mødte bare præsten, der gav udtryk for, at hun også lige skulle lidt på ekstra-arbejde, men at hun glædede sig Børn imellem er bestemt en mulighed. Min bedre halvdel vil gerne have en brudepige ud over børnene - men hun skal vel gå med hende så - eller hvad gør man? Jeg tror ikke jeg vil have nogen brudepiger... Sorry, jeg fik linket til vielsen og ikke til velsignelsen, men jeg har rettet nu Det eneste, som i hvert fald ikke er med ved en velsignelse, er det juridiske. Det har I jo allerede svaret på, da I blev gift Men du/I kan da sende linket til jeres præst, så har hun et ritual at gå ud fra Jeg ville lade brudepigen følges med børnene, så børnene ikke kommer til at gå for hurtigt eller for langsomt Men det er helt op til jer selv )
  22. Det er altid det sjove, om folk opdager det Hmm, jo, biskopperne har udarbejdet et ritual, så det bør jeres præst da kunne finde Ved en hurtig søgning på www.folkekirken.dk fandt jeg dette: http://www.folkekirken.dk/_Resources/Persistent/0/3/e/8/03e8cf969d1e7b929736c1dd3d570bf6349e36fb/Kirkelig%20velsignelse%20af%20borgerligt%20indg%C3%A5et%20%C3%A6gteskab%20mellem%20to%20af%20samme%20k%C3%B8n.pdf Hvad med at lade børnene gå mellem jer, så det bliver hustru 1, børn, hustru 2?
  23. De to første spørgsmål er meget nemme at svare på: 1) Det ved præsten 2) Der er et ritual, som præsten bør (skal) holde sig til Og så er der lige den ekstra lille detalje, at I ikke bliver gift igen, men får den kirkelige velsignelse over jeres allerede indgåede ægteskab Men TILLYKKE med den kommende velsignelse :)
  24. Hvis det var min mor, så ville jeg bede hende lave et forslag til, hvad hun ville servere. Så kan I tage den derfra
  25. Næh, lidt kongelig har man da lov at være :) Det nu ikke fordi jeg har lyst til at være "kongelig", men har bare altid været træt af at vi absolut ingenting har at kunne lade gå i arv i min familie. Så ville gerne have noget at give videre Det var bestemt også kun positivt ment Og som en hjælp til forklaring, hvis der er nogen blandt familie/venner, som ikke vil acceptere det