-
Antal besvarelser
308 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
Alle besvarelser af GinnieB
-
Da jeg var ude og prøve kjoler, var det faktisk den første jeg prøvede, jeg også endte med at købe - og jeg var bestemt ikke i tvivl! Da jeg stod med den på 1. gang, synes jeg bare det føltes perfekt, men jeg ville jo gerne prøve flere, for det kunne jo være, det bare var følelesen af en brudekjole jeg kunne li'. Men alle efterfølgende 4 kjoler jeg prøvede, blev kraftigt "målt op imod" den første, og jeg sammenlignede med alt. Jeg prøvede så den første igen til sidst, og jeg var overhoved ikke i tvivl!! Min kjole er i Vejle, og jeg selv bor i københavn, og har prøvet den 1 gang siden jeg købte den, og den føles stadig bare helt perfekt når jeg har den på, og når jeg får de samme sommerfugle i maven, når jeg ser billeder af den!! I hvert fald; Held og lykke med at skulle ud og prøve - det er altså noget helt særligt at prøve brudekjoler, og jeg håber du finder din!
-
Kæmpe tillykke med i morgen - det må være sådan en dejlig følelse
-
Jeg har ikke valgt at have brudepiger, når det bliver min tur. Jeg har dog givet min bedste veninde "titlen" som brudepige, men har også sagt til hende, at det er kun så hun har titlen, men har intet hun skal lave (andet end min PA, men der er også flere inde over). Jeg vil ikke have der er nogle der går ind i kirken foran mig, og jeg har ikke de "normale" brudepige-ærinder til hende overhovedet. Hun blev alligevel helt vildt glad da jeg spurgte hende, om hun ville have "titlen", da hun ikke havde set den komme overhoved, så det var jo super dejligt!
-
Hvor ser det bare super flot ud! Er helt vild med blå orkidéer!!
-
Super flot kjole - tillykke med købet! Det er sådan en dejlig følelse! Og fantastisk dato I har valgt, der hører jeg vejret bliver godt! - en perfekt dag til bryllupper!
-
Jeg giver min h2b en skjorte, jeg selv designer ned til mindste detalje og med hans nye initialer, et par manchetknapper der matcher, og så regner jeg med at tegne, på et stort lærred, hans yndlingsbillede af os sammen, og i et af de nederst hjørner tegner jeg et fantastisk monogram med vores forbogstaver og vores bryllupsdato, som jeg har lokket en sød fyr til at lave til mig
-
Mange tak! Og tak igen, glæder mig også til de kommer!
-
kan jeg godt forstå du gør, det er altså også noget helt specielt! Jeg købte faktisk min halvandet år før jeg skal bruge den Det er meget tidligt, I know, men det var der flere grunde til. Har nu været super glad for, at den er på plads. Så er det bare op til mig, at holde figuren Men det er nu altså lækkert, at en så stor ting er på plads! Ja jeg vil også SÅ gerne have den kjole på plads! Men jeg vil også gerne lige tabe mig før jeg finder den rette kjole. ved der "altid" kan rettes til osv. men vil gerne af med de kg først, og det er jo en gulerod for mig, jo før jeg taber mig, jo hurtigere kan jeg prøve kjoler! Hehe, ja det må man sige!
-
Hej skønne kvinder For et par dage siden, så jeg et billede (jeg tror det var herinde på forummet), hvor der under brudens sko var noget tekst. På den ene sko var det "Mrs. _______" og på den anden var det deres bryllupsdato. Er der nogle der har det billede, og evt gider smide det herind, eller som måske bare kan huske hvilken tråd, billedet er at finde i? :)
-
Namibianbride - jeg må altså lige høre dig; hvordan har du lavet bogstaverne og tallene? det ser ud som om, de er lidt "tykke"/"høje"?
-
Jeg er helt vild med det! Besluttede også meget hurtigt, at jeg skal gøre noget i den retning!
-
Hehe, ja okay, så er det måske heller ikke ligefrem det bedste billede, du har fået af dem
-
Synes du skulle tage ind forbi Nicolai ved nørreport. Jeg har altid godt kunne li' deres udvalg, og havde jeg ikke købt hos Panayotis, skulle jeg med meget stor sandsynlighed gå ned af kirkegulvet i en Nicolai-kjole Kender ingen skrædderbutikker, desværre, men hvis du magter at prøve kjoleprøvning igen (og hvem gør ikke det? ), så synes jeg du skulle tage derind forbi Nicolai. Held og lykke med jagten
-
Ja, det er lige præcis dem - tusinde tak!
-
kan jeg godt forstå du gør, det er altså også noget helt specielt! Jeg købte faktisk min halvandet år før jeg skal bruge den Det er meget tidligt, I know, men det var der flere grunde til. Har nu været super glad for, at den er på plads. Så er det bare op til mig, at holde figuren Men det er nu altså lækkert, at en så stor ting er på plads! M.Rose - held og lykke med kjolejagten, glæder mig til at høre om du fandt noget! :)
-
Det er jeg glad for du siger! For har alligevel nu, mine bange anelser hvad angår den kjole! Hehe, jeg var i hvert fald ikke i tvivl! Jeg prøvede andre kjoler da jeg var der, men jeg sammenlignede alle med min kjole, så jeg var slet ikke i tvivl! Men det må du ikke have - det er dejligt og helt specielt og stå og prøve brudekjoler!!
-
Hehe, ja men det tror jeg også sagtens, du kan være så heldig at gøre, i Panayotis! Hehe det satser jeg på! Skal dog også ind i askepot og valentino, de er også rigtig søde siger min veninde. Dem kender jeg ikke, men i hvert fald - held og lykke med kjolejagten! Du vil ikke være i tvivl, når du står med den på! :happy:
-
Hehe, ja men det tror jeg også sagtens, du kan være så heldig at gøre, i Panayotis!
-
Hihi, det synes jeg da bestemt du skulle gøre! Hun hedder Camilla Tak det vil jeg gøre Har de kun kjoler i 10.000 kr klassen? Nej, det mener jeg ikke. Den kjole jeg købte, det var også den første jeg prøvede, så alle de andre jeg prøvede, jeg lagde ærlig talt ikke så meget mærke til priserne
-
Hihi, det synes jeg da bestemt du skulle gøre! Hun hedder Camilla
-
Jeg vil da i hvert fald anbefalde dig at tage derhen og kigge, hvis du ikke allerede har købt din kjole Og hvis du kommer langt væk fra, så er vejle en super hyggelig by, så tag din veninde i hånden og få en rigtig hyggetur ud af det Ligger den samme butik både i vejle og i kbh? Jeg har endnu ikke set på kjoler, eller fået købt en (mærkeligt nok når jeg ikke har set på nogle endnu, hehe) Der er jo trods alt over 11 mdr endnu, men satser måske på november skal jeg ud og se hvad der er på markedet Tror kun den ligger i vejle (det var i hvert fald der jeg var, og har ikke hørt, der skulle ligge andre), men det er hele turen værd!
-
Jeg vil da i hvert fald anbefalde dig at tage derhen og kigge, hvis du ikke allerede har købt din kjole Og hvis du kommer langt væk fra, så er vejle en super hyggelig by, så tag din veninde i hånden og få en rigtig hyggetur ud af det
-
Det er fandme en iorden service altså!!! :) :) Ja, jeg var også virkelig overrasket! Er SÅ glad for, det var hende der var min ekspedient, hun er det sødeste man kunne forestille sig. Da jeg kom og skulle prøve min kjole med en veninde for 3-4 måneder siden, havde "min ekspedient" egentlig fri, men da hun så det var en af hendes kunder der kom, så byttede hun sin vagt, så hun kunne være der for mig
-
Nårh okay, jeg troede de gjorde det helt store ud af det hver gang - sådan noget kan jeg forstå! Det med faldskærmsudspringet forstår jeg stadig ikke helt - der synes jeg oplevelsen i sig selv er nok, men ja, hvis de har lyst til det, så skal jeg da ikke stå i vejen for dem! Er forresten blevet helt vild med det franske-hængelås-halløj!! :happy:
-
Jeg var ikke meget for at give over 10.000 for en kjole, men ville nok kunne gå over, hvis kjolen nu kostede det. Da jeg så stod og prøvede KJOLEN i Panayotis, kostede den 10.350,-, og jeg tænkte "nårh ja, fuck det! det er min kjole". Min fantastisk søde ekspedient sagde til mig, at ugen efter skulle de have udsalg, og nu kom jeg jo fra København, så hun vidste, at jeg nok ikke lige ville komme igen, så jeg kunne købe den billigere ugen efter, så derfor kunne hun lige gå ud og regne på prisen, så jeg ville kunne få den til udsalgspris med det samme. Jeg endte også kun med at betale 7500 for min drøm