Til jer der endnu ikke har valgt - og gerne vil have nogle smykker, som kan bruges bagefter og som ikke koster en bondegård, så har jeg fundet nogle her. Der står at de er lavet af stål, som ikke afgiver nikkel. Dvs. jer der ikke kan tåle øreringe, kan måske tåle disse.
http://www.smykkekurven.dk/oreringe/114-huggies-med-kant-og-krystalsten.html
http://www.smykkekurven.dk/oreringe/87-oreringe-med-krystalsten.html
Jeg overvejer de 2 jeg har linket til. Men vil ikke have halskæde på, da det ikke rigtig matcher min kjole, som går lidt op i halsen.