Hvordan har du lavet de smukke mønstre rundt om selve invitationen, og hvordan har du lavet de flotte "tegninger" af bygningerne i dine pocketkorts!? Du har lige realiseret, hvordan jeg havde forestillet mig mine invitationer, men troede bare det var dyrt fordi det skulle gøres ude! Men hvis man kan gøre det selv er der jo håb!
Så fortæl meget gerne hvordan du har gjort!! :-D