musling87

Medlem
  • Antal besvarelser

    605
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

  • Days Won

    2

Alle besvarelser af musling87

  1. Hej Er der nogen der kender et godt renseri af brudekjole??
  2. Ihh TAK :-)
  3. Nordsjælland til kbh
  4. Så kom dagen hvor min dejlige kæreste friede til mig. Min kæreste og jeg mødte hinanden på nettet, og jeg var solgt på vores første date. Han havde/har de smukkeste blå øjne, som jeg blev fanget af. Men vigtigst af alt, han var ikke som alle andre, han er rolig og giver mig plads, og forstår mig på en måde som ingen andre gør. Han kan give mig modstand, og er ikke bange for at sige mig imod. Frieriet: Min H2B friede til mig på en meget romantisk måde. vi havde 3½ års dag, og jeg skulle på aftenvagt, og stod derfor senere op end min kommende mand. Da jeg vågnede, havde han sat en langstilket rød rose på spisebordet. Jeg ringede og spurgte hvordan det kunne være, og han mindede mig om vores 3½ års dag <3 Jeg tænkte egentlig ikke mere over det, da han godt kan finde på sådanne romantiske påfund <3 Da jeg så kom træt hjem fra av kl 23.00, havde han tændt stearinlys i hele huset, og i højtalerne spillede min yndlingssang - med Bruno mars "just the way you are". Han begyndte at fortælle de sødeste ting om hvorfor han elskede mig, og vores liv sammen, og gik til sidst ned på knæ. Ringen var LIIIIGE mig! Den var smuk, elegant og enkel! Og på trods af at jeg ikke ejer en eneste ring, formåede han at ramme min stil! Brylluppet: Få dage efter frieriet begyndte vi at kigge på lokationer, og der gik ikke mange uger, før vi havde fastsat dato, fundet lokation, kok, og kirke! Vi blev hurtigt enige om at leje et lokale, hvor vi selv skulle stå for det hele, for det første er det som regel billigere, og for det andet er der mere selvbestemmelse i forhold til oppyntning osv. Da vi købte hus i september, er budgettet ikke så voldsomt stort, da der er mange ting i et hus der prioriteres højere. og kjolen er allerede købt over budget! Den kostede en halv bondegård, men den er også meget meget smuk! Da jeg synes der er længe til den store dag, prøver jeg at koncentrere mig om en ting af gangen, og lige nu er jeg fokuseret på invitationerne. De skal være af en meget romantisk, og gammeldags/vintage stil, det skal hele brylluppet egentlig. Planlægningen Grøn = er klaret Orange = er "under udarbejdelse" Rød = er ikke klaret endnu Budget - Vores budget er på 70.000 +/- (forhåbentlig -) Bruden Frisør/make-up - Makeup artist, som bl.a. har stylet og lagt makeup på Go morgen Danmarks værter. Brudekjole - Jeg fandt drømmekjolen hos Casa Lezar, dog til overpris, så de penge skal findes andetsteds i budgetet Brudesko - Fundet i casa Lezar sammen med kjolen Brudetaske - Har fundet den smukkeste taske fra Colding Oxholm Bestille tid til manicure Få lavet manicure Bestille tid til pedicure Vielsen Kirken - Vi skal giftes i Villingerød kirke Oppyntning i kirken Brudepiger/blomsterpiger - Mine to niecer Salmer Kirkehæfter Risposer - Tyllen er købt Fotograf til bryllupsbilleder- En kollegas mand som har helt styr på det med Bryllupsbilleder, og skal også tage billeder i kirken. Bestil brudebuket, knaphulsblomster m.m - Min kollega laver brudebuket, knaphulsblomster, men H2B skal bestemme udseende. Festen Udkast til invitationer - Kan ses i linket. Tema - Romantisk Invitationernes endelige udseende - Kan ses i linket Invitationer færdige - Er i fuld gang, men sendes først omkring November. Fotograf under festen - Det bliver min kollegas mand fra start til slut! Booking af kok - En kok vi har gjort brug af tidligere Bryllupskage - Bestilles hos Couture cake, vi skal have hindbærmousse på browniebund - Møde ang. udseende d. 31/1-14 - se inspirationsbilleder Middag - Møde med kokken d. 23/1-14 Gæsteliste - Vi sender middagsinvitationer ud til 50 personer Festlokalet - Vi har booket lokaler på det smukke og idylliske Søndertoftegård Overnatning til gæster langvejs fra - Nabohuset har H2Bs familie lejet, da de kommer langvejsfra. Min familie bor i området Musik til bryllupsfesten - Vi har valgt 123disko, der kommer fra kl 17-03.00 Tema/farver - Ingen farvetema, men temaet er vintage, rustikt og romantisk. Vielsesringe - Ringe er bestilt hos ege art Transport til/fra kirke - H2Bs farbror kører os i hans seje bil Vælge forloveren - H2Bs bedste ven Vælge gavekordinator - Min storesøster Vælge toastmaster - En ven af familien Udarbejd ønskeliste - Skal være færdig når invitationer sendes ud Dekorationer - Hovedsageligt bonderoser, enkelt, i små vaser. Favor poser - Fungere måske også som bordkort Sommerfugle bordkort Køb duge og servietter - Vi køber duge og servietter i stoflignede kvalitet Finde/Lave gæstebog Drinkspinde Menuhæfter Drinkskort Flagranker Dekorative glas til lys Lave stoleovertræk Praktisk Indsend ægteskabserklæring Køb tøj til brudgom - Sørger H2B selv for, sker i marts Gennemgå vielsesritual/ceremonien med præst Indsend ansøgning om navneændring Udarbejd en bordplan - Kan først gøres når alle gæster har meddelt om de kommer. Øve brudevals
  5. Og til sidst de blomster og chokolade som manden min sendte på dagen da jeg gjorde mig klar med blomsterbuddet <3
  6. Og lidt billeder af bordopdækningen. Den blev fuldstændig som jeg havde forestillet mig. :loveshower:
  7. Så kom den store dag. Det var fantastisk. Og i skal da ikke snydes for et par billeder fra dagen :-)
  8. Her får i lige billede af Kirkehæfte, foldede servietter og favourposer og stolebetræk!
  9. Pyhh ha nu nærmer tiden sig! Det hele er så småt ved at være klart! Stolebetræk er syet, favour poser er pakket, møde med præst på fredag, håret skal ordnes på torsdag. Vi har været i Tyskland og købe drikkevarer... 11 dage tilbage!!!! Nøj jeg er spændt!!!
  10. Tak i to, elsker dem også bare!!
  11. ja ikke? Desværre er h2bs ring lidt for stor så den skal lige retur
  12. Kan du ikke låne en stol fra stedet? Det er det jeg har gjort ellers kunne i leje stole?
  13. Ej hvor er de flotte! Havde godt nok svært ved at forestille mig roserne ud fra det første billede. Men slut resultatet er rigtig fint
  14. Jeg ville måske være bange for at man kan se det farvede tyl igennem alt det hvide tyl? Du kan sagtens have langt slør på til den kjole, men jeg er ikke sikker på jeg ville kombinere langt slør OG farvet tylskørt. Tror jeg synes det bliver for mange stilarter der kombineres. Men det er jo kun min mening. Man kan jo gøre som man lyster
  15. Hvis du er frisk kan du gå i gang med at sy nogle chaircovers selv? Jeg syer til vores stole... Og det kan gøres billigt hvis man bruger lagener fra ikea til 14 kr stk. og billigt organzastof som sløjfe
  16. Tak Ja der er virkelig ikke længe til! På min bryllupsapp står der nu 2 mdr og 30 dage. Ved godt det er så godt som 3 måneder, men bare det at 2 tallet står først det gør altså at det virker meget tæt på!
  17. Tak as2014 vi er også meget tilfredse med dem
  18. I den grad!! Prøvede ringen og var godt nok ikke meget for at tage den af igen!!!
  19. Også kom ringene endda præcis tre måneder før bryllupsdagen <3
  20. Så kom vielsesringene! De er bare lige som forventet!
  21. Nej det er der desværre ikke. Kender det alt for godt.. men grøntsagsstænger kan også spises nemt;)
  22. Ej hvor vildt! Det er slet ikke gået op for mig at i skal giftes i villingerød kirke og holde festen i dronningmølle, som er min barndomsby. Hvor sjovt :-)
  23. Jeg vil også meget gerne se den i Word!! Beom
  24. Er der nogen der har en ide til morgengave til manden? Jeg har overvejet at give ham en ny og meget lækker dyne og pude samt et ur. Men ved ikke om det bliver for praktisk? Han beklager sig bare meget over sin dyne og pude, og over at den er gammel, så synes han fortjener noget lækkert, men synes måske heller ikke det er så romantisk :-S