musling87

Medlem
  • Antal besvarelser

    605
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

  • Days Won

    2

Alle besvarelser af musling87

  1. Så gik jeg i gang med lidt flere kreative ting... Mine glas til lys og blomster!! Dette er hvad jeg har nået indtil nu...
  2. Ihh har bestilt en masse spændende ting på nettet! <3 Glæder mig til at få dem! Nogle af dem skal allerede hentes i dag på posthuset! Doiliesne skal bruges på favourposerne, og sølvvedhængne skal bruges på menuhæfter og gals med bånd...
  3. Ihh tak! Dem er jeg også ret glad for!
  4. Så fik jeg redigeret bordkortene og begyndt på drinkspinde! Synes selv det er blevet ret godt
  5. To do af DIY Drinkspinde - 200 stk Bordkort -47 stk Menuhæfter - 47 stk Flagranker 3-4 stk Favourposer - 47 stk Glas til stearinlys og blomster - ca 60 stk Manglende køb Til favourposer Sukkermandler Plaster Tyggegummi/mintpastil Blandet Duge Servietter Fortsættelse følger...
  6. Ihh den er også virkelig fin! Kan rigtig godt lide korsaget :-)
  7. Den er da bare så flot!!! Super godt gået!
  8. Nej det er en skabelon jeg har fået af en anden zilla :-) men har faktisk også fundet skabelonen på nettet.... Ja jeg bruger sådan en stempelsvamp. Jeg har på billedet brugt bronchefarve, men vil købe en mørkebrun at bruge i stedet. ja farven skal nok længere ind :-)
  9. Undskyld, det havde jeg ikke set. Men har set at hun kan finde på forskellige løsninger på dette. Nogle gange har folk gæster fra sjælland, der kan tage den med f.eks.
  10. Prøv at se hos couture cakes. Der koster det 57 kr pr kuvert hvis man vil have det på stativ.
  11. Ihh tak, jeg prøver at arbejde lidt videre med nr. 1.... Synes måske ikke den er så fuldført, men ved heller ikke hvad jeg skal gøre for at gøre den pænere... Nogle foreslag? Måske fjerne prikkerne?
  12. Jeg sidder og leger med bordkortne og jeg kunne godt bruge lidt hjælp til ideer! Jeg har lavet disse to versioner, jeg har også overvejet at lave en kombi af de to. På det første har jeg farvet kanten, det er ikke så let at se, men det giver en lidt "slidt effekt". Håber i vil hjælpe!
  13. Jaaa så var der prøvesmagning på bryllupskage i går! Couture cakes laver virkelig gode kager! Vi er endt med en hindbær mousse på browniebund. Muuuuuums!!
  14. Fed info! Tak! Jeg var i tvivl om man sad godt på de blå, og der kommer nogle stykker med dårlig ryg, så det er jo super at stolene er gode:)
  15. 6 måneder til den store dag!! Så vildt!!
  16. For nogle måske et personligt emne, men hvad har i brude på under kjolen? Corsage, bh og trusse? strømpebukser, selvsiddende, hofteholder eller ingen strømper? Jeg mangler inspiration, jeg er helt på bar bund! Specielt fordi jeg ikke er begrænset i forhold til kjolen da den er lukket helt op til kravebenet. I må gerne sende billeder!
  17. Jeg kommer heller ikke til at have noget specielt til bryllupsnatten, men vil godt have noget til de efterfølgende dage Jeg har i dag købt denne BH! Fra victoria secret! Så nu håber jeg bare at den passer! http://www.victoriassecret.com/bras/shop-by-size/multi-way-bra-fabulous-by-victorias-secret?ProductID=150869&CatalogueType=OLS
  18. Bare send mig din mail :-) Så skal jeg se om jeg stadig har den på min computer :-)
  19. Der vil sagtens kunne lade sig gøre, medmindre du skal have en meget tætsiddende kjole på :-)
  20. Super flot med vægttab! Det går som regel hurtigt i starten, du må bare hænge i! Herhjemme har vi hængt en seddel op inde i slikskabet hvor der står - brudekjole!! Så tænker man sig om inden man snacker;) hvis du bliver sliksulten er det faktisk fordi dit blodsukker er lavt, og din krop har derfor trang til det der hurtigst vil få blodsukkeret op! Hvis man spiser korrekt, med jævn fordeling af proteiner, kulhydrater og fedt og med jævne mellemrum (ca hver 3. Time) så burde man kunne undgå sukkertrang.... Jeg har på et tidspunkt fået en kostplan fra en diætist du godt må kigge på? Jeg er vild med de kjoler du har lagt op! Specielt den sidste, det var min favorit! Hvordan var den på?
  21. Jeg vil også rigtig gerne have de sommerfugle:) nadja87@live.dk