Semilie

Nyt medlem
  • Antal besvarelser

    1
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Alle besvarelser af Semilie

  1. Kære alle brugere. Min kæreste og jeg skal giftes og har i denne forbindelse besluttet at leje borde og stole via "Nordsjællands Festudlejning". Har søgt på anmeldelser af dem (efterfølgende), og fandt kun én - desværre var den rigtig dårlig da anmelderen skrev følgende: "kunne ikke levere på trods af ordrebekræftelse - ikke så godt når man skal holde konfirmation". Ud fra denne linie har jeg af gode grunde ikke hele historien, men det er desværre nok til at vi bliver ret nervøse. Kan I hjælpe med nogle erfaringer med dette firma? Med venlig hilsen Semilie