Hej! Jeg har købt min kjole ved Marianne Carøe i Århus sidste efterår - da der var udsalg. Når man har købt kjolen, får man udleveret en kvittering, hvorpå det står, at der ikke er mulighed for "fitting" fra 1. maj- 1.sep på udsalgsvarer...
Altså skal man, hvis man skal giftes i august, være færdig "fittet" inden 1. maj -
Jeg gik sådan set lidt i panik, ved tanken om, at den bare ikke sad, når vi når frem til august og gik derfor igang med at undersøge muligheden for en tur til skrædder andetsteds - og umiddelbart er det ikke et problem, at få det ordnet med relativ kort varsel. (Pyh ha!)