Augusta14

Nyt medlem
  • Antal besvarelser

    3
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Street credit

0 Neutral

About Augusta14

  • Status
    Ny bruger
  • Fødselsdag

Profile Information

  • Vielses dato
    02.08.2014
  1. Hej! Jeg har købt min kjole ved Marianne Carøe i Århus sidste efterår - da der var udsalg. Når man har købt kjolen, får man udleveret en kvittering, hvorpå det står, at der ikke er mulighed for "fitting" fra 1. maj- 1.sep på udsalgsvarer... Altså skal man, hvis man skal giftes i august, være færdig "fittet" inden 1. maj - Jeg gik sådan set lidt i panik, ved tanken om, at den bare ikke sad, når vi når frem til august og gik derfor igang med at undersøge muligheden for en tur til skrædder andetsteds - og umiddelbart er det ikke et problem, at få det ordnet med relativ kort varsel. (Pyh ha!)
  2. Klart nr. 1 ( den med slæb) Du er da så smuk i den!