Det kan man normalt godt. Men nogle steder vil nok synes, man er en værre bridezilla - det synes vores restaurant i hvert fald (sagt med et glimt i øjet selvfølgelig)
Ha ha har også en lille bridezilla gemt i maven ;D vil bare gerne have de store ting overstået, så de er på plads så kan vi nemlig også begynde på invitationerne :D