Lea90

Medlem
  • Antal besvarelser

    35
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Alle besvarelser af Lea90

  1. Tusinde tak :D ha ha så er vi i samme båd, håber det snart sker så vi kan kaldes os rigtige forlovet :P
  2. Hvor er de flotte de invitationer !! Har du en guide til hvordan man laver dem :D ??????
  3. Har ansøg dig :D sikke en fantastisk ide !!!
  4. Det kan man normalt godt. Men nogle steder vil nok synes, man er en værre bridezilla - det synes vores restaurant i hvert fald (sagt med et glimt i øjet selvfølgelig) Ha ha har også en lille bridezilla gemt i maven ;D vil bare gerne have de store ting overstået, så de er på plads så kan vi nemlig også begynde på invitationerne :D
  5. Vi har også lilla tema ( faktisk lilla, sølv og hvid). Vi skal have hvid dug og lilla løbere :D
  6. Sikke noget hø.. Jeg ville nok lade være med at fortælle ham det eller først fortælle ham det efter bryllupsrejsen
  7. Stort tillykke med brylluppet ! Håber i havde en fantastisk dag :D
  8. Er faret lidt vild i bryllupsjunglen :S

    1. Camilla_krøier

      Camilla_krøier

      Det lyder ikke rart... Hvor gik det galt?

    2. Lea90

      Lea90

      Der er alt for mange valgmuligheder og ting du skal tage stilling til.. Hvilken fotograf, hvor skal vi holde fest, hvem med receptionen o.s.v er begyndt at drømme om bryllup om natten :S

  9. Vi skal giftes D. 6/6 -15 og vi har booket kirken og jeg har fundet mine sko så er vi ikke kommet længere.. Kan man godt booke en restruant et år før man skal giftes.. Nogen som ved det ??