-
Antal besvarelser
227 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
-
Days Won
2
Alle besvarelser af Carinnnna
-
Synes det er en rigtig fin gæstebog. :-) men kan godt forstå irritationen hvis den ikke er helt i orden. Hvor har I bestilt den?
-
Ihh så fandt jeg også din tråd herinde på BK Her skal jeg da læse med!
-
Fine kjoler Jeg er også mest til nummer 2 til dig - hold da op, den sidder bare lige i skabet!
-
Jeg har lavet vores monogram! Vi vil ikke have det klassiske sort-hvid monogram, men har i stedet lavet et slags logo. Jeg håber ikke I synes det bliver for rodet med de skyer der også... Wait for it - jeg har noget godt i tankerne, hvis jeg selv skal sige det Jeg kan dog først lave en rigtig prøve af invitationen når vi har fået feststedet på plads (vi er i gang med at undersøge andre lokaler end det først bestilte) og når vi har været på engagement shoot, da vi planlægger at 3 af billederne skal laves som en "fotostrimmel" og være med på invitationens forside. Jubii, vi nærmer os noget, der virker, kan jeg mærke!
-
TAK! - men ja, jeg må gå i tænkeboks omkring hvad jeg lige gør med det barnedåbslook :-D Velkommen til Det jeg glad for du synes! Jeg har også besluttet mig at det bliver de fire farver som jeg har vist i indlæg #49 :-) Jeg er pt. gået i gang med at planlægge at invitationen skal være hvid eller ivory, og så må jeg liiige være dygtig og lave noget grafisk på computeren, så jeg kan printe farverne på. Det er svært at forklare, meeen jeg tror nok det skal lykkes! Skal selvfølgelig nok smide billeder op, når jeg har bikset noget sammen, jeg kan være bekendt at vise
-
Tak! I lige måde! :-) Jeg er ikke sååå stærk i engelsk, er i hvert fald meget usikker, og der står det er "paper scrapbooking card"? Så ved jeg ikke helt om det er karton? Men tusinde tak for dit link! Jeg synes jeg har prøvet at kigge på ebay, men uden held
-
Tak Marie - det tror jeg også. Det er bare ikke til at finde karton i hverken peach eller koral
-
Tusinde tak for dit input WeddingAddict - tak for du siger din ærlige mening! :-) Jeg må sige at jeg føler virkelig for det brevpapir dér, så vil gøre alt for at det ikke ligner en barnedåbsinvitation. Det SKAL simpelthen lykkes :-D Jeg spurgte også i en gruppe på facebook, hvor jeg fik forslaget: Navy, himmelblå, peach. Jeg har sovet på det, og har spurgt min dygtige grafiker-veninde til råds - og jeg har en goood mavefornemmelse omkring det. (Forstår ikke lige hvorfor det første billede bliver SÅ stort....)
-
Sød historie! :-) Selvfølgelig vil vi være heppekor
-
Har jeg faktisk prøvet (har dog ikke lige taget et billede af det) og synes ikke helt det er det udtryk vi gerne vil have. Jeg må lege videre, jeg skal nok nå at finde nogle gode farver. ;-D
-
Fedt!! Jeg er blevet helt vild med det efter at have tygget på det i nogle dage Det er også et flot. :-) Jeg er dog begyndt at tænke i andre baner fra i går aftes.. Her i min ferie står der BRYLLUP på dagsordenen hver dag, og igår aftes begyndte jeg at lege med andre farver. Men ingen tvivl om, at navy og blush er SÅ fint!
-
Jeg ved ikke om det er det Cricht taler om, men: Nogen gange til bryllupper er der nogen gæster der små lapper papirer med, hvorpå alle gæster skal skrive en hilsen. Disse bliver lagt i en æske, som først må åbnes når de har 1-års bryllupsdag. Men ofte har brudeparret jo også selv en gæstebog, så jeg synes det er fint nok, det din H2B har i tankerne. Fed idé med våbenskjoldet!!! Hvorfor ikke bare gøre selve våbenskjoldet til jeres monogram?
-
Faldt lige over din tråd her - og må hoppe på Malene84's udtalelse: du skriver på en yderst underholdende måde! :-) Og er du i tvivl, er det altså en kompliment Glæder mig til at følge med! Meget smuk kjole Sjovt, nu har jeg læst de forskellige meninger om hvad omgivelserne betyder for dagen. Ingen tvivl om, at det vil være trist at sidde i et møgkedeligt lokale... Men for os har det bare slet ikke samme betydning som for mange af jer andre. Vi er begge under uddannelse, så pengene er små, og vi vil ikke mangle noget. For os har det betydet at vi har søgt efter steder hvor vi kan gøre det meste selv, for vi har mange gode kontakter, så det vil være den billigste løsning - og så vil vi have et sted vi kan feste til den lyse morgen uden det koster os 1200 kr i timen efter 2 Synes tit og ofte "pakkeløsningerne" er tidsbegrænsede. Men! der skal være plads til at vi alle har forskellige ønsker og behov. :-) Har I besluttet jer for Bing & Nørgård?
-
Tak! Det ikke sådan når man holder lange pauser fra BK og glemmer hvordan det foregår, haha
-
- - - - - - - - - - ååh jeg har brug for hjælp angående farver! Jeg har fået fingrene i dette skønne sky-papir (billede længere nede) som jeg tænker kunne være så fint at bruge til invitationerne. Længe har det været planen at farverne skulle være rosa(blush), navy og beige. Men nu er jeg altså faldet for det her papir. Jeg vil meget nødig slippe min rosa farve. Teksten på papiret er rosa, og synes egentlig det ser fint ud. Jeg er lidt i vildrede om hvordan vores invitationer skal se ud, men det skal nok komme, har jo noget tid til at finde ud af det endnu (i morgen er der præcis et år til den store dag ) Men nu er jeg blevet sådan lidt i tvivl om det er for barnedåbs-agtigt? Med de skyer og det - og også farverne, rosa (lyserød) og blå, det er jo gerne dem man bruger til barnedåb.... Så vil farverne blive: rosa (ikke babylyserød, mere gammelrosa), beige, himmelblå - men hvad skal jeg putte ind for at bryde det sarte? - Jeg tænker måske guld... Med hjælp fra Cricht kommer her et billede:
-
Dejligt at I er blevet enige og jeg er HELT på din side! Billederne kommer til at være SÅ vigtige bagefter er jeg sikker på! Vi skal også have Lea og fik taget forlovelsesbilleder tilbage i oktober 2014.. Glæder mig så meget til at få en masse skønne billeder fra dagen fra hende. Har set jeres flotte billeder, både herinde på BK og inde på deres hjemmeside Jeg glæder mig SÅ meget, til vi skal på shoot!
-
Fedt farvetema - vi har det samme :-D
-
Jeg ved, at folk næsten går helt amok hvis man bare nævner ordet solarium. Men jeg har altså tænkt mig at tage sol op til brylluppet. Nu skal jeg så giftes i juli, så det kan også være at jeg er heldig at vi får en sommer som sidste år med godt vejr, men hvis ikke, bliver det solarium. Men jeg ved nu ikke om det er billigere... Hvad koster en omgang spraytan? Jeg bruger gerne 40 kr. på sol når jeg tager det og hvis man skal have en god farve, tænker jeg, at man nok skal tage to gange ugentligt fem uger op til - eller er det for voldsomt? Så ender det jo alligevel på 400 kr.
-
- - - - - - - - - - Fotograf booket Vi har været så uenige om det med fotograf! Jeg ville gerne ligge mange penge på den post, da jeg synes det er rart at man ikke skal spekulere over om der nu er nogen, der sørger for at tage billeder. Min kæreste endte med at give sig, så vi har bestilt heldagsfotografering med den dygtige Lea fra Memorable!! Så nu går vi og venter på at vi skal på Engagement Shoot, som jo er en del af pakken. Det er så skønt, at det kan lade sig gøre, på trods af at hun har bopæl i Jylland og vores bryllup skal holdes i Nordsjælland!
-
Faldt lige over din tråd - glæder mig til at følge med. :-) Umiddelbart vil jeg sige, at farvetemaet godt kunne gå til. Altså jeg kan godt sætte mig ind i, at det havde været bedre uden den grønne farve. Forestil dig bordene på billederne...Fyldt med pynt/servietter/diverse i gul, sort og hvid. Det kan godt være det bare er mig, men synes godt det kunne gå til.
-
Velkommen til Glæder mig til at følge med
-
uuhh en 2016-brud der laver alt i lister... I like Glæder mig til at følge med! Skal selv giftes i juli 2016, men jeg er ikke så god til det med den planlægningstråd
-
Nå ja, kan godt se det med den ældre generation. Måske det er meget godt at skrive det så. - I kan helt sikkert sammensætte en rigtig fin vegetar menu, der findes jo så meget lækkert. Synes det er så skønt når man bliver inviteret på noget anderledes end det man selv lige kunne finde på 😊😊
-
Skal da også lige følge med i din planlægning her på BK, og ikke kun på fb :-D
-
Tillader mig lige at linke til Mu84's planlægningstråd... Hun har også sådan en slags gæstebog. Rul ned til bunden