-
Antal besvarelser
227 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
-
Days Won
2
Alle besvarelser af Carinnnna
-
Hvem er vi? Lidt om os: B og jeg har været kærester siden vi var næsten 16 - dvs. seks år nu. Vi er begge 22 (lige om lidt), og vi kommer til at være 23 til brylluppet. Jeg læser til socialrådgiver og B tog en HF søfart efter folkeskolen. Den fandt han dog ud af, at han ikke ville bruge til noget (omend den er god at have i bagagen), han startede nemlig som elektriker-lærling et halvt år efter, at han blev student. Så nu har han været i gang med uddannelsen i cirka et år, og jeg er på 2. semester, så det hele er stadig lidt nyt. Vi er dog begge helt sikre på, at vi er landet på rette hylde! For at det ikke skal være løgn, mødte vi hinanden da vi gik på efterskole i 9. klasse, så vi var jo meget unge, da vi blev kærester. I starten synes jeg faktisk han var pain-in-the-ass, for han er bare en rigtig drillepind, hvilket jeg jo elsker ham for nu Vi har ikke haft omgivelserne med os - B valgte at tage endnu et år på efterskole, hvilket betød vi kun så hinanden i weekenderne, og efter 10. klasse valgte han at flytte til Ærø og jeg er altså fra Hundested, hvilket betød en tur på 5-6 timer med tog, bus og færge. Og der boede han i 3 år, hvor han tog sin HF. Men hvad gør man ikke for kærligheden? på hans 3. år var jeg blevet student og skulle ud og opleve verdenen, så jeg tog til Kina og var der i 4 måneder. Det var nogle hårde måneder, hvilket også resulterede i en krise da jeg havde været hjemme i 3-4 måneder, da vi havde lidt problemer med at 'finde hinanden' igen. Det havde trods alt været 4 måneder, hvor vores kommunikation var meget begrænset. Da B bliver student og flytter hjem fra Ærø, beslutter han sig for at tage til Australien og arbejde i 6 måneder. Jeg havde været i Kina i 4 måneder, så jeg kunne jo ikke sige "Det må du ikke", og jeg synes også det er virkelig vigtigt, at man ikke stopper hinanden i sådanne drømme, især for vores vedkommende, da vi fandt hinanden da vi var meget unge. Han kom dog hjem efter 5 uger (ja, 5 uger!!) da hans rejsekammerat var en nar, det var bare ikke gået som planlagt, og det hele var bare noget møg. Han valgte at brænde de sidste penge af på fede oplevelser, for derefter at rejse hjem mod Danmark. Og der stod jeg klar Kort efter vores 5-års dag valgte vi at flytte sammen, og det er et år siden nu, og der har bare ikke været det mindste problem. Vi har det så godt, og elsker at bo sammen. Det har været det helt rigtige valg for os at flytte sammen. Som vores forældre siger: "I har bare slebet alle kanterne af". Og nu skal vi giftes!!
-
Wuhuu, så faldt jeg lige over endnu en 16-brud, som også er en Disney tosse! Glæder mig til at følge med 😉
-
Tak tak tak Ja, vi har styr på en del faktisk, det er bare det der med at få ført tingene ud i virkeligheden... Men hey, der er jo også 1 år og tre måneder - masser af tid Har spurgt andre BK'ere til råd i en anden tråd mht. tidsplanen. Det er dejligt at man kan få hjælp til alle de dilemmaer der opstår. Den oprindelige plan var at vielsen skulle starte kl. 12:00 og reception først kl. 14:00, men ringer til kirken mandag for at høre om det kan lade sig gøre at rykke til kl. 13:00.. Så rykker vi vores fotografering til efter receptionen!
-
De er så fine, de manchetknapper - og også uret selvfølgelig. God idé med de andre småting!! Hvor har du købt manchetknapper? Har ledt og ledt, men kun fundet nogen, som ikke lige var min (vores) stil. Men det er dem du har fundet! Min H2B har snart fødselsdag
-
Tak for dine pointer! Kan godt se, at hvis vielsen kun varer omkring en time, så er det lang tid at vente.. Globryllupsgæster bliver dog ikke inviteret med til receptionen... Jeg mente heller ikke, at gæsterne skulle tage hjem og nette sig efter kirken - "Timen mellem receptionen og bryllupsfesten (...)", tror det er de færreste der ville tage hjem efter en time i kirke, som du også skriver . Vi havde som sagt bare regnet med at vielsen og ris-kastning ville tage 1,5 time. Problemet bliver så bare fotografen, da vi gerne ville have fotograf efter kirken og så til en fotosession i naturen.. Selv om det er nok noget vi må overveje, for det er nok smartest.. ØV jeg ville bare gerne fotograferes EFTER kirken.. Det andet er bare smartere... Det kommer vel også an på hvor længe fotografen skal blive. I kan jo evt have fotografen til at tage billeder til receptionen og så sammen tage ud i naturen og få taget billeder i mellem reception og fest. Ja, du har ret.... Må vist lige tage mig en snak med fotografen og forhøre mig om mulighederne. Der er jo længe til, så tror ikke han er booket op endnu! Vi havde også selv overvejet at lave små sandwich, og så er der ellers bare frugt og bryllupskage. og selvfølgelig drikkevare. Er det ikke nok, hvis vi så rykker vielsen til kl. 13, og så reception fra 14:00-16:00?
-
Tak for dine pointer! Kan godt se, at hvis vielsen kun varer omkring en time, så er det lang tid at vente.. Globryllupsgæster bliver dog ikke inviteret med til receptionen... Jeg mente heller ikke, at gæsterne skulle tage hjem og nette sig efter kirken - "Timen mellem receptionen og bryllupsfesten (...)", tror det er de færreste der ville tage hjem efter en time i kirke, som du også skriver . Vi havde som sagt bare regnet med at vielsen og ris-kastning ville tage 1,5 time. Problemet bliver så bare fotografen, da vi gerne ville have fotograf efter kirken og så til en fotosession i naturen.. Selv om det er nok noget vi må overveje, for det er nok smartest.. ØV jeg ville bare gerne fotograferes EFTER kirken.. Det andet er bare smartere... Du har ret. Har slet ikke overvejet den der med, at folk tager hjem fra receptionen. Jeg tænker bare, hvis man inviterer til reception, går man vel ikke før brudeparret er kommet? Vi har tænkt os at skrive i vores invitationer at der bliver skåret bryllupskage her
-
Tusinde tak! Ja, vi er ikke så mange endnu og egentlig troede jeg, at jeg var lidt hurtigt ude... men så fandt jeg ud af, at der også var andre 16-brude Tak skal du have! 15 dage, får helt kriller i maven ved tanken - håber I får en fantastisk dejlig dag med masser af gode minder. Nyd det
-
Er også lidt mere rolig nu, det skal nok gå. Skal på kursus i aften så der er hun alene med far og storebror for første gang, så nu laver vi en tester. Og tak. Mange tak, dejligt det kan bruges. Sikke en god idé! Er der nogen der har en idé til en anden nyere drink? Overvejede Jægerbombs, men det er bare såå dyrt i Red bull Tak. Der var jeg så det var der også foreslået mango tonic, en gin og tonic med mango sirup - det lyder da lækkert og jeg vil personligt nok hellere have det end en skinny bitch God idé... !
-
Sikke en god idé! Er der nogen der har en idé til en anden nyere drink? Overvejede Jægerbombs, men det er bare såå dyrt i Red bull
-
Hej, tusind tak! - og velkommen til! Jeg har tidligt i min tråd skrevet lidt om hvordan vi lavede fingeraftrykkene: http://www.bryllupsklar.dk/forum/84951/kcrlighedsfest-050915-fcrdig-test-af-invitation.html/?p=1487912(#140) men du spørger endelig bare hvis det ikke er klart nok Det kan være en lidt tricky proces.. Du kan tro at du kan få et link til sælger: http://www.ebay.co.uk/itm/150930027579?_trksid=p2055119.m1438.l2649&var=450133746802&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AITVores klistermærker er 40mm og kostede lige omkring 13 pund eks. porto. Rigtig fin sælger - man sender ham billedet som skal på klistermærkerne med evt. et par stikord til hvordan det skal sidde og så sender han et billede af hvordan det kommer til at se ud. Når man så accepterer prøven, så laver han klistermærkerne og sender. Det gik super hurtigt og nemt. Altså selve kuverterne er købt hos Panduro, så hvis det er dem du spørger til om vi har foldet så er svaret nej Men ja det hele er lavet i word. Vi ændrede sideopsætningen så worddokumentet var samme størrelse som kuverten, så tilføjede vi navn og adresse + elementerne i frimærket. Det er simpelthen bare en "frimærkeramme" fundet på google + billede af vores fingeraftryk + de individuelle portokoder Super dejligt at kunne inspirere - du spørger bare hvis du støder på andet Tak! Tænkte nok jeg havde overset det, men det var svært at gennemskue som "ny" i en tråd med 27 sider så tak for direkte link. Mht. kuverterne: Ahhh, okay. Så kan det godt være jeg spørger enormt dumt, men skal altså lige høre (for de er sååå fine): har I så bare printet på kuverterne?? Glæder mig helt til en dag hvor jeg har tid til at fordybe mig i din tråd! Åh hvor er du sød - TAK - der er også sket meget i min tråd, særligt den sidste uges tid, men både jeg og kæresten har haft fri så vi har fået ordnet en masse, haha! Det er slet ikke dumt - men ja det har vi Et godt råd at jo, ALTID at afprøve på et hvidt stykke papir så du kan se hvordan netop din maskine printer (hvilken vej kuverten skal vende osv.). Vores kunne sagtens printe på de lidt tykke kuverter, men det kommer helt an på hvilken printer I bruger. Det må være skønt med alt den tid! Okay, tusinde tak.. Tænker at det er meget smart, i stedet for man sidder med sin smukkeste skønskrift og skriver på kuverterne. (selv om jeg nu skriver meget pænt, hvis jeg selv skal sige det.) Det skaber også lidt en smuk helhed, når nu alt andet er med computerskrift Har altså liiige et spørgsmål til, har bare ledt og ledt efter sådanne klistermærker (jeg fik vist ikke redigeret mit forrige indlæg hurtigt nok). Skriver du til sælger til at starte med eller køber du og så snakker I sammen bagefter? Bare rolig, tror det var sidste spørgsmål for nu... Og tak for din tid BK er lavet for at man kan stille spørgsmål Spørg bare løs - jeg har endnu ikke mødt én eneste brud herinde som ikke gladeligt deler ud af gode links, idéer og how-to's på diverse projekter! Du bestiller og betaler bare helt normalt på eBay og derefter sender du ham en besked inde via eBay også, hvor du sender filen (altså billedet der skal være motivet) og evt. en bemærkning. Så foregår resten bare via mailkorrespondance med ham Han sender et prøvebillede på hvordan det ser ud og du takker ja hvis det ser rigtigt ud. 1000 tak... Det må jeg vist give mig i kast med ;) Har shoppet lidt på ebay før, men meget af det er nyt for mig. Fortsat god aften
-
Hej, tusind tak! - og velkommen til! Jeg har tidligt i min tråd skrevet lidt om hvordan vi lavede fingeraftrykkene: http://www.bryllupsklar.dk/forum/84951/kcrlighedsfest-050915-fcrdig-test-af-invitation.html/?p=1487912(#140) men du spørger endelig bare hvis det ikke er klart nok Det kan være en lidt tricky proces.. Du kan tro at du kan få et link til sælger: http://www.ebay.co.uk/itm/150930027579?_trksid=p2055119.m1438.l2649&var=450133746802&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AITVores klistermærker er 40mm og kostede lige omkring 13 pund eks. porto. Rigtig fin sælger - man sender ham billedet som skal på klistermærkerne med evt. et par stikord til hvordan det skal sidde og så sender han et billede af hvordan det kommer til at se ud. Når man så accepterer prøven, så laver han klistermærkerne og sender. Det gik super hurtigt og nemt. Altså selve kuverterne er købt hos Panduro, så hvis det er dem du spørger til om vi har foldet så er svaret nej Men ja det hele er lavet i word. Vi ændrede sideopsætningen så worddokumentet var samme størrelse som kuverten, så tilføjede vi navn og adresse + elementerne i frimærket. Det er simpelthen bare en "frimærkeramme" fundet på google + billede af vores fingeraftryk + de individuelle portokoder Super dejligt at kunne inspirere - du spørger bare hvis du støder på andet Tak! Tænkte nok jeg havde overset det, men det var svært at gennemskue som "ny" i en tråd med 27 sider så tak for direkte link. Mht. kuverterne: Ahhh, okay. Så kan det godt være jeg spørger enormt dumt, men skal altså lige høre (for de er sååå fine): har I så bare printet på kuverterne?? Glæder mig helt til en dag hvor jeg har tid til at fordybe mig i din tråd! Åh hvor er du sød - TAK - der er også sket meget i min tråd, særligt den sidste uges tid, men både jeg og kæresten har haft fri så vi har fået ordnet en masse, haha! Det er slet ikke dumt - men ja det har vi Et godt råd at jo, ALTID at afprøve på et hvidt stykke papir så du kan se hvordan netop din maskine printer (hvilken vej kuverten skal vende osv.). Vores kunne sagtens printe på de lidt tykke kuverter, men det kommer helt an på hvilken printer I bruger. Det må være skønt med alt den tid! Okay, tusinde tak.. Tænker at det er meget smart, i stedet for man sidder med sin smukkeste skønskrift og skriver på kuverterne. (selv om jeg nu skriver meget pænt, hvis jeg selv skal sige det.) Det skaber også lidt en smuk helhed, når nu alt andet er med computerskrift Har altså liiige et spørgsmål til, har bare ledt og ledt efter sådanne klistermærker (jeg fik vist ikke redigeret mit forrige indlæg hurtigt nok). Skriver du til sælger til at starte med eller køber du og så snakker I sammen bagefter? Bare rolig, tror det var sidste spørgsmål for nu... Og tak for din tid
-
Hej, tusind tak! - og velkommen til! Jeg har tidligt i min tråd skrevet lidt om hvordan vi lavede fingeraftrykkene: http://www.bryllupsklar.dk/forum/84951/kcrlighedsfest-050915-fcrdig-test-af-invitation.html/?p=1487912(#140) men du spørger endelig bare hvis det ikke er klart nok Det kan være en lidt tricky proces.. Du kan tro at du kan få et link til sælger: http://www.ebay.co.uk/itm/150930027579?_trksid=p2055119.m1438.l2649&var=450133746802&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AITVores klistermærker er 40mm og kostede lige omkring 13 pund eks. porto. Rigtig fin sælger - man sender ham billedet som skal på klistermærkerne med evt. et par stikord til hvordan det skal sidde og så sender han et billede af hvordan det kommer til at se ud. Når man så accepterer prøven, så laver han klistermærkerne og sender. Det gik super hurtigt og nemt. Altså selve kuverterne er købt hos Panduro, så hvis det er dem du spørger til om vi har foldet så er svaret nej Men ja det hele er lavet i word. Vi ændrede sideopsætningen så worddokumentet var samme størrelse som kuverten, så tilføjede vi navn og adresse + elementerne i frimærket. Det er simpelthen bare en "frimærkeramme" fundet på google + billede af vores fingeraftryk + de individuelle portokoder Super dejligt at kunne inspirere - du spørger bare hvis du støder på andet Tak! Tænkte nok jeg havde overset det, men det var svært at gennemskue som "ny" i en tråd med 27 sider så tak for direkte link. Køber du klistermærkerne først, for bagefter at snakke med sælger? Ja undskyld de mange spørgsmål, men det der med klistermærkerne har jeg bare ledt og ledt efter! :D Mht. kuverterne: Ahhh, okay. Så kan det godt være jeg spørger enormt dumt, men skal altså lige høre (for de er sååå fine): har I så bare printet på kuverterne?? Glæder mig helt til en dag hvor jeg har tid til at fordybe mig i din tråd!
-
Hej! Sikke en fin tråd du har dig her - der er jo til flere timers læsning!! Skønt! Noget, som jeg er faldet over, er dine skønne, skønne klistermærker med fingeraftrykkene. Ved ikke om jeg bare har overset dette, men vil du fortælle hvordan du har gjort? Og du skriver, at du har fået klistermærkerne lavet på ebay... Har du evt et link til det? Jeg har faktisk et midlertidigt monogram, så jeg er stensikker på at vi skal have os nogle klistermærker. Og sikke nogle FEDE kuverter også, elsker frimærket... Har du bare lavet det hele i Word, og så printet ud og foldet?
-
Hej alle! Min kæreste og jeg skal giftes i juli 2016 - der er læænge til, men jeg kan godt lide at være på forkant med alt (Mon der er andre, der har det sådan? ) Da vi begge er under uddannelse har vi valgt at holde et budgetvenligt-DIY-bryllup. Jeg er på udkig efter en simpel, skøn, brudekjole. Er der nogen der lige er faldet over sådan en, og kan henvise mig til et sted den kan købes? Send gerne link! Eller endnu bedre: Er der nogen af jer, som har én til salg? Jeg ved faktisk ikke helt selv hvad jeg leder efter, andet, end at det ikke behøver være prinsesse-kjole med masser af tyl og perler og glimmer, selv om jeg synes de er FANTASTISKE, så afspejler sådan en kjole bare ikke rigtig vores bryllup! Håber I kan hjælpe - tak
-
Tak! Hvor er de fine!! Der er masser, jeg kunne falde for i hvert fald. :-) De er virkelig søde! Tusind tak for linket! Tak! Jeg er ret sikker på, at jeg gerne vil have en kjole, som ikke er stropløs
-
Tak! Der må jeg vist kigge :-)
-
November: Måske en åben sort frakke, hvor hun kun har (sort) undertøj på indenunder Juni: Måske et billede hvor hun slikker på en is :D Juli: Et billede i bikini, med parasol April: Synes også idéen med slør er god. Hvidt undertøj og slør, muligvis med strømpebånd ;) September: Der har jeg ikke lige nogen idéer må jeg indrømme... Så engang et billede af en 'nøgen' pige, hvor bryster og underliv var dækket af to vifter, lavet af store A4-spillekort (giver det mening?)
-
Ja, den er lige til at overkomme Tak, der må jeg kigge!
-
Jeg tænker max 4000. hehe, ved godt der er MASSER! Det er bare så svært at sætte ord på, hvad jeg søger, når jeg ikke helt selv har styr på det. Jeg har kigget på lidt kjoler på pinterest (min bedste ven i øjeblikket), og den her faldt jeg pladask over.. (billede længere nede) Og så var der en, der havde linket til denne: http://www.asos.com/Chi-Chi-London/Chi-Chi-London-Premium-Lace-Midi-Prom-Dress-with-Bardot-Neck/Prod/pgeproduct.aspx?iid=5064928&cid=8799&Rf-200=5,20&sh=0&pge=0&pgesize=204&sort=-1&clr=Whitewhite&totalstyles=381&gridsize=3 Som jeg egentlig også synes var rigtig fin.
-
og bum, der tog du lige en time af min tid !! Hvor er det fantastisk at læse al din planlægning.... Der er over et år til jeg skal giftes, så er stadig i drømmefasen Hvor har du mange gode idéer!! Tak for tip om servietter, sæbebobler, skilte, gæstebog osv osv. Og sikke en smuk kjole ! Det har været helt lærerigt for mig at læse med - tak for det
-
iiiih, den er fin !!!!