ChristinaBM

Medlem
  • Antal besvarelser

    165
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Alle besvarelser af ChristinaBM

  1. Har ikke modtaget mine ting endnu, så ved ikke hvordan de ser ud irl.. Men skal nok smide links op, når jeg modtager ...
  2. Vil du anbefale en god diamant-sælger? Jeg overvejer også at bruge nogen til pynt, da det har en symbolsk betydning for os - og selvfølgelig at det ser godt ud!
  3. Det skal jeg nok - hvis man må tage billeder
  4. uuuh det bliver spændende, husk at tage billeder .....vi elsker jo billeder herinde
  5. Hvor har du fundet grønne converse?? Vi har grønt farvetema og så ville det være perfekt med grønne sko 😀
  6. KJOLEPRØVNING Så er der bestilt tid til første Kjoleprøvning - 14. November - hos Fuhrmanns i Køge. Har ingen ide om hvad jeg vil have Ønskede egentlig en kort kjole med en lang nederdel ud over .. Men det kan jeg ikke få, medmindre jeg får kjolen skræddersyet og det er pengepungen ikke til .. Men er SPÆNDT!
  7. Det er næsten nemmere at skrive hvad jeg ikke har købt:) en masse pynt - diamanter, papir pom pom er, alt muligt til kagen, osv.
  8. Ebay gør mig fattig
  9. Ej hvor ser det smukt ud:) Det var egentlig en rigtig god ide, kun at lade blomsterne være det farvede element.. det vil jeg overvejer.. Har købt en masse pynte'diamanter' - lidt prinsesse skal man vel have Men de passer også til alt.. hehe det gør de:) er de hvide eller farvede? og det kommer jo meget an på hvilken stil du kan lide. Er du til det rustikke, det moderne eller mere kantede? det havde vi lidt svært ved, jeg er klart mest rustik og min kæreste er meget moderne. Så det tog lidt overtalelse;P De er 'klare' - jeg er virkelig blandet men nok mest moderne hygge med et strejf af legebarn..
  10. Ej hvor ser det smukt ud:) Det var egentlig en rigtig god ide, kun at lade blomsterne være det farvede element.. det vil jeg overvejer.. Har købt en masse pynte'diamanter' - lidt prinsesse skal man vel have Men de passer også til alt..
  11. Havde som udgangspunkt - Champagne, beige, sand i tankerne kombineret med hvid.. men synes ikke, at jeg har kunnet finde pynt, servietter og sådan i de rigtige farver (som jeg har oppe i mit hoved). Så nu er jeg lidt ovre i Gammelrosa, grønne nuancer eller blommefarvet. Vi skal holde havebryllup - så egentlig er de grønne nuancer vel bedst?
  12. Mange tak for jeres input Tror at jeg har bestemt mig for, at en eller anden form for tale skal han have - om det så bliver en alternativ en af slags ved jeg ikke helt endnu
  13. Farve'tema' Hvordan pokker beslutter man sig?? Hvordan har I andre valgt?
  14. Jeg tudbrøler - så meget at jeg ikke kan snakke .. Synes det er lidt pinligt 😊men måske jeg når at blive mere modig..
  15. Det var da dejligt at hører .. Blev inspireret af en anden tråd og overvejer en takkevideo med deltagelse af gæsterne Måske skriver jeg en tale .. Argh! Forvirring
  16. Ja det er meget pudsigt
  17. Stort tillykke med det kommende brylluppet "Søster"- brud - som du selv har nævnt, skal vi giftes samme dag Kan se du har en søn fra september 2014 - det har vi også.. glæder mig til at følge med:)
  18. Hej! Håber der er nogle som kan hjælpe. Jeg skal giftes til august '16, vi skal holde havebryllup og derfor vil jeg gerne have en mellemlang/kort kjole, da jeg synes det er mest praktisk. Men jeg vil meget gerne have lang kjole på i kirken, er der nogen som kender til hjemmesider hvor man kan købe en nederdel for sig selv? Håber det gav mening
  19. Men det har da ikke noget med en lang og kort kjole at gøre?
  20. Ja det gik lidt stærkt
  21. Mange tak 😊 Hov det er en fejl :.
  22. Den forstår jeg ikke ?
  23. Har du et link til silikoneformene?