Shfi

Nyt medlem
  • Antal besvarelser

    1
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

  • Days Won

    1

Alle besvarelser af Shfi

  1. Halløjsa I kloge mennekser. Nu har jeg siddet og kigget med i de andre bryllupsdebatter, og sidder nu selv og har brug for jeres kloge tanker. Jeg er så heldig at manden min og jeg skal giftes d 17.6.2017, vi skal vies kl 13.00 i vores baghave og derefter står den på fest og hygge til folk ikke vil mere engang om aftenen/natten. Vi har tænkt os at leje et stort festtelt til alle 50 gæster til spisning og til at kunne søge dækning i hvis vejret står ned, men.... Jeg har læst i nogle af de andre debatter at til havebryllupperne i september var det koldt i teltene.... Tænker I vi skal leje nogle varmekanoner selvom det er midt juni vi holder brylluppet, og I så fald hvor mange? Teltet er 6*12 meter. ps: Har I nogle skønne ideer til at pynte et festtelts hvide plastikvægge med og uden vinduer, uden at det ruinere økonomien? Håber I vil hjælpe mig med hvad I synes.