Hej Er der nogle af jer der har prøvet at købe sko feks på eBay eller jjhouse?
Har en str 39 - 40, i Gabor sko str. 6,5.
Bliver usikker på om jeg jeg kan stole på US nummerne. Det måles ud i cm... hjælp er der nogen der ved noget.:-)
Hej Birgitte
Har du fundet en til at lægge make up og sætte dit hår?
Jeg står i samme situation også fra Ringe:-)
synes det er mange penge de fleste tager for sådan en opsætning/ make up.
Men lad mig høre hvad du har fundet.
Hej
jeg søger en der kan sætte mit hår og lægge make up til mit bryllup. Hun/han skal gerne kunne komme hjem til mig.
Er der nogen der kender nogen og det skal være på Fyn ?