Åh, jeg har sådan glædet mig til endelig at kunne planlægge mit eget bryllup
9 år, har vi været kærester. Forlovet i 5 år. Nu skal vi endelig giftes!!
Det er første gang jeg sætter mine fodspor herinde, men jeg slog mine folder på babyklar i maange år Jeg er mor til 4 dejlige børn i alderen 2-10 og mødte min soulmate allerede som barn. Vi var hinandens første forelskelse og "rigtige" kæreste som 13 årige Men jeg flyttede laaangt væk og tilbragte årene 14-20 sammen med det ældste barns far.
Det var skæbnen at vi skulle mødes igen, og det skete en helt tilfældig forårsdag i 2008. Vi var begge fri af tidligere forhold og det tog kun 1 kop kaffe, så var vi uadskillelige
3 børn, en kat, et hus og en bil senere er det tid til at sige "I do"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Bryllupsplanlægningen
Temafarve: Bordeaux
Hvor, Hvornår, Hvordan og Hvem
- Vi har talt lidt om, hvor selve vielsen skulle finde sted og jeg har hele tiden tænkt at jeg gerne ville giftes udenfor. Måske det sted han friede til mig? Det var på Tyrstrup Kro, et fabelagtigt romantisk sted tæt på Kolding.. Men siden har jeg fået en tilknytning til Århus Valgmenighed og tænker egentlig at det er et oplagt sted at holde vores reception og endda selve vielsen
- Selve datoen har jeg fået lov at vælge, og jeg har "noget" med tallet 9 - og så falder den 09.09 lige på en lørdag i år. Praktisk!
September er også en relativt lun måned, så vi håber selvfølgelig på godt vejr..
- Hvordan selve vielsen kommer til at foregå har jeg ikke nået at gøre mig de store tanker om endnu. Jeg har planer om at samle mine 3 gode veninder og så brainstorme sammen med dem
- Vi bliver omkring 90 personer hvis alle inviterede dukker op (pyh) DIY's
- Blomsterpige kjolerne (4 stk) har jeg tænkt mig at lave selv. Jeg forestiller mig at bærestykket i kjolerne bliver hvid bomuld, hæklet i muslingemønster og at selve kjolen og skulderstropperne bliver af hvid tyl. Der skal selvfølgelig pyntes med perlemors-farvede perler osv. og så tænker jeg at påsætte et bordeaux silkebånd imellem bærestykket og tyl-underdelen.
- Pynt, sådan helt generelt tænker jeg at pynten bliver hjemmelavet. Der skal være lanterne, ophængte flagrækker og balloner osv. På bordene er jeg på jagt efter inspiration og tænker lidt over hvilken slags blomster jeg godt kunne tænke mig. Jeg tror vi ender med at leje en del af det service og bordpynt vi skal bruge.
- Bryllupskagen. Vi har en god ven af familien som er dygtig til at lave kager. Hende vil vi spørger om hun vil lave kagen til vores bryllup.
- Invitationerne har jeg også planer om at lave selv.. og det bliver nok en af de første ting jeg laver.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det var mit første overblik.. Der kommer helt sikkert 117 andre ting, når først jeg får snust mig rundt herinde og andre steder.. men åh, hvor er det dog dejligt, endeligt at være i gang med planlægningen !