Guest biv

Hjerte tema

30 indlæg i dette emne

Vil i denne tråd forsøge, at lægge alt ind vedr. vores bryllup.

Vi har valgt hjertet som "den røde tråd", da det jo er vores hjerters fest :td:

Vores program for dagen....

Kl. 14.00 Vielse i Haraldskirken

- derefter reception i Haraldskirkens lokaler

Kl. 17.30 Festmiddag i Ishøj

:super: Britt

Redigeret af biv
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selve invitationen & kuverten er lavet af samme papir m. struktur ( i A3 str.), indvendigt i invitationen er der skrevet på perlemorspapir.

Forsiden af invitationen, vores monogram er skrevet med sølvtusch. Blomsterne er håndmalet, for at passe i farverne ;) derefter limet på, ligesom båndet rundt i kanten. Hullerne til "sløjfen" er lavet med et hjerte udstiksjern

post-5126-1093850915.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Invitationen åben

skrevet på perlemorspapir, der er klippet med bølgesaks og limet på

Teksten i vores invitation : (Mads & Marc er mine drenge)

Kære ...............

Det hændte i de dage, at Mads & Marc de sagde ….

Hvis I hinanden så godt kan li, så skulle I mand & kone bli’

Derfor kan I nok forstå, at I den 25. september til kirke må gå

Haralds kirken danner rammen, hvor vi sammen siger ja og amen

Efter vi har sagt "Ja" og "Amen", håber vi, at I alle sammen

til vor reception vil gå, så vi en lille forfriskning kan få

I Ishøj vi vil til fest jer byde, her skal vi en festmiddag nyde

Med højt humør i samlet trop, for stemningen skal helt i top

Vi glæder os til denne dag og håber alle til bryllup vil ta´

Faktisk er det eneste vi mangler nu,

at høre fra Jer om I komme ku`

Kærlige hilsner fra

Britt & Steen

post-5126-1093850973.jpg

Redigeret af biv
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Til receptionen efter vielsen, har vi valgt at serverer bryllupskagen... der selvfølgelig også skal være hjerteformet ;) Vi laver den selv, men har endnu ikke helt tjek på, hvordan den skal pyntes.

Derudover bliver der serveret små sandwich & pestosnegle, samt lambrusco, øl, vand, kaffe & te.

Lambrusco'en serveres som en slags velkomstdrink, i champagneglas pyntet med et sukker hjerte

post-5126-1093857414.jpg

Redigeret af biv
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bordene til receptionen bliver dækket, med velourduge og glasfade med lys og blomster (som billedet)

Lysene er hjemmelavet, for både at få hjerteformen :hjerte: og farven (som alligevel ikke blev helt rigtig) :td:

Ved endnu ikke om der kommer noget i bunden af fadene .....

post-5126-1093854548.jpg

Redigeret af biv
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer