Guest wendy

øvøvøv ikke tilfreds

5 indlæg i dette emne

hej tøser.

på lørdag er det min tur, og har lige været til frisør. men er bestemt ik tilfreds. jeg har lånt noget ekstra hår som er mørkebrunt af min svigermor, så min knold kan blive lidt højere. Og frisørens job var så at til passe striberne i samme farve. det endte med at jeg har fået sorte striber i . øv og jeg har givet 800,- for det. nu er det bare at håbe at hende der skal sætte hår er dygtig nok til at få det til at passe sammen.

skulle lige af med min frustration. sorry

knusser.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Wendy,

Sorte striber kan sagtens se flot ud - det kommer helt an paa sammenhaengen. Mon ikke frisoeren har haft en idé med det? Maaske du skal ringe til hende for at faa forklaret lidt naermere hendes overvejelser omkring farvevalg?

Hvis du paa trods af forklaringen ikke synes du kan have det, kan du eventuelt faa lavet sriber i en lysere farve som du synes bedre om, og saa koebe ekstra haar i en farve der passer dertil.

Lad hoere hvad i finder ud af,

:hug: Kimmi

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg tror ikke du skal være så nervøs, det er muligt at ligge en valk ind i frisuren istedet og den giver den samme fylde som hår extensions, forskellen er så bare at dit eget hår kommer til at se større ud og at du ikke behøver det kunstige hår. Jeg har et billede her, hvor jeg har sat et kort page hår op omkring en valk og det ser jo ikke så skidt ud endda. Så der er håb forude, du behøves ikke bruge hår extension for at få fylde, og så kan det hele matche med de sorte striber. :hug:

:hjerte: Ayoe

post-6195-1094486630.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

øøøøhhh dumt spørgsmål sikkert men hvad er en valk???

knusser wendy :hug:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er ikke et dumt spørgsmål, jeg tror ikke der er så mange der ved hvad en valk er, det er et syntetisk indlæg man bruger til at forstørre frisuren, der var valke i frisurerne fra det Royale Bryllup, det er derfor de så så flotte ud. Når man arbejder med sådan en valk skal man sørge for at gemme den, det gør man så med det naturlige hår, derfor ser det helt perfekt ud. Jeg foretrækker altid at bruge valke, ligegyldigt om det er en langhåret eller korthåret kunde, det bliver bare tusind gange flottere og så holder det også bedre.

P.S. Der er altså også mange frisører der ikke ved hvad en valk er, så det er nok kun sådan nogle stylist nørder og friserere som jeg selv der bruger dette fantastiske vidunder.

:hjerte: Ayoe

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer