Christy

Brudekjole til rens ??

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg skal hente min kjole i denne uge, så skal jeg nok vende tilbage med hvad resultatet er blevet. Men jeg kan sige at det er et renseri vi altid bruger som vi har været meget tilfredese med, og som har nogle meget fornuftige priser.

Jeg har givet 290,- for at få renset min kjole.

Adressen er:

Hvidovrevej 233

2650 Hvidovre

Redigeret af HJR
0

Del dette indlæg

Et godt råd:

tjek med reseriet hvordan de gør din kjole ren. Der hvor jeg var tog de Alle brudekjolene i vaskemaskinen, og det ville de have 590 kr for!!!!

Så jeg tog hjem, sprayet det nederste stykket af kjolen med BioTex plet-fjerner og vaskede den i vaskemaskinen på 30 grader og uld program. Den ser lige fin ud som da jeg fik den hjem fra butikken og alle flekkene (rødvin,læbestift,jord og div andet skidt) forsvandt.

Selvfølgelig ringede jeg til butikken for at spørge dem først. Sålenge der ingen perler eller palietter er på kjolen kan man godt bruge vaskemaskinen.

Stoffet på corsagen på min kjole er tyndt/gennemsigtig.

Prøv........om I tør.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle kloge skønne brude (altså også de kommende  :hearts: )

Er der nogen der kan anbefale et renseri, hvor jeg kan få renset min brudekjole ?

Det skal være i Storkøbenhavn !

På forhånd tak for hjælpen

:bearhug:  Knuser fra nygifte fru Munch  :bed:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan anbefale Jæger Rens der ligger i Charlottenlund. Jeg har selv en brude kjole der hverken kunne renses eller vaskes. De har renset den og den er bare rigtig flot.
0

Del dette indlæg

Jamen....

I min kjole står at den ikke må hverken vaskes eller renses. Hvad gør jeg så??

Nu har jeg ikke brugt den endnu, skal giftes den 2. oktober, men den bliver jo sikkert beskidt nederst og kommer nok også til at lugte lidt....

<{POST_SNAPBACK}>

Du kunne måske prøve at høre dem i den forretning du har købt din kjole.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle kloge skønne brude (altså også de kommende  :hearts: )

Er der nogen der kan anbefale et renseri, hvor jeg kan få renset min brudekjole ?

Det skal være i Storkøbenhavn !

På forhånd tak for hjælpen

:bearhug:  Knuser fra nygifte fru Munch  :bed:

Jeg kan anbefale Jæger Rens der ligger i Charlottenlund. Jeg har selv en brude kjole der hverken kunne renses eller vaskes. De har renset den og den er bare rigtig flot.

Må jeg spørge hvad du har givet for det? - for jeghar fået at vide de er hunde dyre

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer