oerum

Bryllupsvals

12 indlæg i dette emne

..er jeg ret ked af. :bearhug: Mit slør har kostet for mange penge(og jeg er for glad for det!) til, at det skal rives i stykker efter bryllupsvalsen.

Jeg har prøvet at sige til forskellige i familien, at de gerne må lade være, men det vil de ikke. Det er jo en tradition, som de synes er vældig sjov. ;)

Nå men for at gøre alle glade, har jeg besluttet at købe et lilla(man er vel pædagog..he he) stykke tyl og lave slør af det. Det tager jeg på lige efter maden, og så kan de flå det ligeså meget, de vil..Hvad mener i?

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

..er jeg ret ked af.  :bearhug: Mit slør har kostet for mange penge(og jeg er for glad for det!) til, at det skal rives i stykker efter bryllupsvalsen.

Jeg har prøvet at sige til forskellige i familien, at de gerne må lade være, men det vil de ikke. Det er jo en tradition, som de synes er vældig sjov. ;)

Nå men for at gøre alle glade, har jeg besluttet at købe et lilla(man er vel pædagog..he he) stykke tyl og lave slør af det. Det tager jeg på lige efter maden, og så  kan de flå det ligeså meget, de vil..Hvad mener i?

Knus

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa

Det er dig der bestemmer om det skal rives i stykker!!! :bed:

Hvis du vil redde det så tag det af inden brudevalsen og gem det!! Det er ikke mere tradition end den kan brydes!!

Hav en Fantastisk dag!!

Hilsner fra Sophie :heppe:

Blev gift 21 august 2004

0

Del dette indlæg

God ide!!!

Hvis det var mig,ville jeg dog blive temmelig sur over, at de ikke ville respektere mit ønske om ikke at få flået sløret. Jeg vel heller ikke have mit slør flået i stykker. Jeg tror, jeg vil hente hjælp fra mine brudepiger - de kan så stille sig i vejen, hvis der er nogen, der vil forsøge at flå sløret i stykker efter brudevalsen. Endvidere tror jeg, vi siger det i velkomst-talen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej

helt klart mener jeg at de andre skal respektere dit ønske, men det med at lave et ekstra var også min ide. faktisk havde vi snakket om det og havde fået lavet et slør til ikke engang 200 kr. og det blev faktisk så flot at jeg droppede at købe det andet jeg ville beholde.

Men hos mig gik det helt anderledes. de VILLE ikke flå i det. så min veninde(som havde syet det til samme formål) måtte ta en saks og da de andre så det, gik de amok. hihi

men klart lav et ekstra og lad dem få det sjov...

Min mand tog sin kravet(slips) af efter maden. så det blev fredet. til gengæld havde bundet dobbel knude på skoene så de havde lidt problemer hihi det skulle jo ik være nemt vel?? :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde ikke slør på, før brudevalsen, da smuttede min mand og jeg lige ud i bilen og så satte han det i mit hår, så de kunne rive os lykke til... Det med det lilla, er bare en KANON ide, men hva vil du med det andet slør bagefter???

QUAADE :plante:

0

Del dette indlæg

:bearhug: syntes ideen med det lilla slør er genial...selvom jeg syntes det er lidt træls at familien ikke vil respektere dit ønske!

Jeg skal sandsynligvis ikke selv have slør på, men vil gerne frede husbondens slips fra at blive klippet - tror vi siger det til folk inden festen eller i velkomsttalen.

Angående brudevalsen ved jeg at et medlem på siden (majbarn) engnag har tilbudt at lære valsen fra sig. Hun boede i Børglum tæt på Løkken.

KH Rikke...som selv er pædagog og mener ideen emd det lilla slør er "stjæleværdig" hvis det er ok???

0

Del dette indlæg

Jeg brugte min lillesøsters brudeslør. Det er rigtig flot( lidt a la Mary) kantet med broderier hele vejen rundt.

Vor toastmaster sa inden forretten at INGEN måtte røre det da det var et familieklenodie.................og det respekterede de.

Tradition eller ikke..............jeg synes nu at det er brudeparrets dag og da er det også dem der bestemmer hvordan de vil have det!!

BASTA!!!!!!!!!!!!!

Redigeret af reeb
0

Del dette indlæg

Synes det er en fin ide... Vil blot lige sige... Det er noget mere vanskeligt at rykke alm. tyl i stykker... brudeslør er lavet af en anden slags tyl end det "normale", så det kan godt være de skal have saksen frem for at få et stykke med hjem.

Regner forresten selv med at jeg skal have min mors slør syet om og have det på (syet/lavet om da der er blevet brændt et lille hul i et af lagene... Undskyld mig men SKIDE RYGERE!!!!), så jeg vil også frabede mig at mit slør bliver rykket i stykker... Så måske jeg køber et par meter brudeslør og stikker det i håret inden brudevalsen, så kan de rykke alt det de vil.

Men synes ideen om det lilla er super!!! Det bliver da lidt anderledes end gennemsnittet, så kan de også se at du mente du ikke ville have det rigtige rykket i stykker.

Held med det

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer