Guest Dittelitten

Lidt skuffet...

7 indlæg i dette emne

Hej piger!

Jeg har været nødt til at slette dette indlæg, da min mand virkelig føler sig trådt på, over at jeg har fortalt det herinde. Selvfølgelig har han ret. Havde bare brug for at snakke med nogen om det.

Tak for jeres svar.

Redigeret af Dittelitten
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Heldigvis skal vi ikke giftes med vores mænders forældre ;)

Jeg kan godt forstå hvis du er super skuffet, synes faktisk det er direkte FRÆK opførsel, sidder og krummer tæer i vrede!

Du har alt ret til at mugge over det, man kan ganske enkelt ikke tillade sig det de har præsteret.

Men tror egentlig dybt inde i mig selv jeg ville fryde mig lidt over at det ikke helt gik som mine svigerforældre måske havde troet; I havde en skøn, skøn dag og har fortalt hele verdene at i elsker hinanden ved at sige ja til hinanden. Og så var der (næsten) ingen der lagde mærke til dem og deres sure miner!!!

(skriver nok det her fordi jeg sagtens kunne forestille mig i samme situation som dig)

Håber du glæder dig over dit bryllup, og lad ingen tage den glæde fra dig, det er din!!!

-op med hovede, som vi siger til forbold :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Nu sidder mange sikkert og tænker: Sikke en krukke!

Niksen !! Det er HELT sikker paa at ingen taenker om dig !!

Jeg kan i hvert fald udmaerket forstaa at du er MEGET skuffet og ked af det !!

Meeen..... se lige her: Fra BabyKlar om Svigermoedre !!

Det er en traad fra BabyKlar som er vokset sig laengere og laengere hele dagen idag... den handler om gode og specielt daarlige svigermoedre !

Om ikke andet, saa kan du i hvert fald se, at du bestemt ikke er den eneste som har noget at slaas med ;)

Bedste Hilsner, Mette :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hej Ditte

Skide træls for dig! Jeg har "heldigvis" ikke selv så slem en svigerfamilie.

Jeg synes, at det er en utrolig flot gave fra din mor.

Det lyder som om at de er fra den gamle skole, hvor brudens familie betaler..... Jeg kender dem jo ikke, dette er kun et gæt.

For at være helt ærlig lige fra hjertet, så kan det godt være, at de ikke kan lide dig, og ikke ønsker at det bryllup skulle finde sted, men har valgt at tie stille om det, da det jo er jeres beslutning og deres søn er lykkelig.

Jeg prøver, ikke på at få dig ned med nakken, men det lyder det bare som om ud fra din forklaring.

Hvis jeg var dig, ville jeg konfrontere dem med min skuffelse, for er der nogle problemer, så skal alle kort på bordet, det er ikke sjovt, men det er den eneste løsning. Det hjælper ikke, at du snakker "ondt" om dem til andre. Håber du forstår hvad jeg mener.

Det er meget skuffende, at høre at en svigerfamilie kan opføre sig sådan og du skal have et stort knus :denmarkflag:

Håber på alt det bedste og nyd at være nygift, for det er en dejlig følelse.

Knus Winnie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

OK nu forstår jeg det. Jeg er fuldstændig enig i, at der er nogle etiketter som man bare følger! I denne situation ville jeg nok heller ikke sige noget, for man aner ikke hvordan hun vil reagere. Vi skulle jo nødig ende der, hvor hun bliver meget ked af det og sur.

Vi har også "sådan" nogen i vores familie, og det virker lidt mærkeligt, når vi andre står i det store skud, og de så kommer i jeans og t-shirt......

Jeg bliver også skuffet, men brokker mig til min mor, som altid er der til at lytte. Derefter ryster jeg bare på hovedet af dem.

Jeg er dog blevet god til, at sige til nogen af dem, at hvis de skal følges med mig til bryllup eller andet stort, så bliver det ikke i det tøj....... Det er sjove er faktisk, at de sidste par gange, har de kigget på mig med et spørgsmål i hovedet. Hvad skal jeg så tage på? spørger de til, og så går winnie ind til deres klædeskab og går igang. I dag var jeg med min kusine ude og shoppe og hun er 27 år og har aldrig brugt make-up, men jeg brugte lige de tester de har i forretningerne og smurte på hende, og hun gik ud med en foundation!!!!! stort vil jeg bare lige sige.

Så det kan være, at det er din opgave at ændre dem.....

Stort knus Winnie

ps. det blev hvis lidt langt

0

Del dette indlæg

Hej med dig.... :denmarkflag:

Jeg kan godt forstå, at du er lidt ked af det og skuffet over din svigerfamilie - men det ser nu ud som om "de ikke kan gøre for det" - og især kunne jeg lide winnies sidste inlæg - måske bliver det din opgave, at "smarte dem lidt op" ? Hvis du fortæller dem, hvor skuffet du er over jeres bryllup, så bliver de nok bare kede af det og går i defensiven - men hvis du inviterede din svigermor med ud på en shoppingtur? Så kunne I måske også få en lidt bedre kommunikation og lære at kunne lide hinanden lidt bedre?

Mht. surmuleren ved brylluppet, som ikke gad sige tillykke....tjahh...for nogle er rønnebærrene jo som bekendt en anelse sure, og det er da mest synd for ham, at han går rundt og opfører sig sådan...

Ellers...har du fået manden, du elsker - I fik forhåbentlig en ellers smuk dag - og så pyt med resten..

Kram

Demeter

0

Del dette indlæg

Hej!

Jeg er enig i alt det de andre herinde skriver, men jeg vil da lige sige:

HUN KUNNE DA GODT LIGE TAGE EN BH PÅ!

Jeg mener også der er en hvis etikette der bør overholdes og jeg også vil blive meget skuffet hvis der kommer nogle i jeans el.lign til mit bryllup. Det gør man bare ikke!

Knus Signe

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer