Guest Tikkitiks

Brudeslør

5 indlæg i dette emne

Jeg har bestemt mig for at jeg på min store dag skal bruge min mors velbeverede slør. Dog skal der foretages en mindre justering, da jeg vil købe et nyt diadem, som skal syes på sløret. Og så til spørgsmålet: Er det nok med en enkelt kam i diademet til at holde sløret fast - jeg regner med at jeg skal have en fin opsat frisure...

Håber I kan hjælpe!

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er som regel nok, hvis frisuren bliver lavet med tanke paa at der skal saettes sloer i bagefter !

Tit bruger man ogsaa haarnaale eller saetter en lille traad fra diademet til sloeret for at holde det ekstra godt fast !

Det afhaenger altsammen af diademets udformning, men det kan bestemt nemt lade sig goere !

Bedste Hilsner, Mette :hjerte:

0

Del dette indlæg

hvis du skal have sat hår ved en frisør, så få hende til at sætte sløret i... så kommer det til at sidde godt fast, samtidig med, at frisuren ikke bliver ødelagt, når der bliver revet i det efter brudevalsen....

Jeg har selv meget fint/tyndt hår, men det holdt alligevel....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange frisører bruger en ganske almindelig "køkkenelastik". Dvs. de sætter elastikken i en lille tot hår, og sætter så kammen i elastikken - DET HOLDER.

Det er gør p  ondt at få den ud, men det er 110 % sikkert at dit slør bliver siddende.

Ja, det gør mega ondt, og det er ikke lige det, man gider kl. .... om natten samtidig med at man skal pille 1000 hårnåle og ligeså mange riskorn ud af håret. Men på en eller anden bizar måde er det jo en del af oplevelsen og noget, vi har grinet meget af siden.

Knus Marlene

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer