oerum

Pyha..stress!

5 indlæg i dette emne

Jeg trænger lige til at få luft *SS*-det hele er simplethen uoverskueligt lige nu.

Vi skal giftes her d.27.11, og vi har så mange løse ender endnu.

Jeg er på orlov med vores søn på 7 måneder, som bøvler hele natten lang pt., så jeg er ubeskriveligt træt om dagen. Samtidig er jeg ved at tage mine afsluttende eksaminer(skal op mundtligt imorgen-hjælp), og så er der jo brylluppet..

I sidste uge ringede jeg til den kirke, vi skal giftes i, fordi jeg ikke kunne forstå, at vi ikke havde hørt fra præsten endnu.

Her var beskeden, at han er blevet sygemeldt til januar måned, så vi fik den anden præst, de havde. Men ham vil vi ikke havde, da vi stiftede bekendtskab med ham til vores søn barnedåb, og fordi vi synes, han er alt for "stiv" og upersonlig. Jamen sekretæren fortalte så, at de sikkert fik en afløser for ham den første. Det skulle biskoppen tage stilling til, og så ville hun kontakte os. Men dagene går jo unægteligt, og jeg har intet hørt endnu.

Hvad siger i andre, er det sippet af os ikke bare at være tilfreds med ham, vi endte med at få?

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

PUHA - jeg får næsten stress på dine vejne!

I er skam ikke sippet, kirken er det mest vigtigste ved et bryllup, og det er vigtig , at man har et godt forhold til præsten! Det er simpelhent under alt kritik, at de ikke har styr på det!!! I skulle have fået besked med det samme. Du er simpelhent nød til, at blive ved med at ringe, indtil de bliver træt af dig, og så får du, som du vil have det. Det plejer at virke.

Hvis tingene bliver for stresset, så er du altså nød til at finde hjælp andet sted. Brylluppet bliver nemlig ikke bedre af, at du er stresset op til det.

Pøj med det.

:bearhug::bearhug:-HAHA- fra Winnie

0

Del dette indlæg

Hmm..nu tog jeg mig sammen og ringede så for 5 gang til kirken for at høre, om der var blevet ansat en vikar.

Beskeden var, at de mente, at der slet ikke ville blive ansat en alligevel!!! :angry1:

Nå men det kan jeg ikke bruge til noget, for vi vil altså ikke have den anden præst.

Istedet har jeg måske selv fundet en anden præst -jeg skal ringe til ham iaften. :bearhug: Håber det lykkedes.

0

Del dette indlæg

Vi stod faktisk også i den situation med kirken - dog grundet en af præsternes pludselige forældre-orlov.... Der var to andre alternativer, og den, vi fik tildelt, ville vi bestemt ikke have.... Var ret så negativ - mon det var starffen for at have "bestilt" plads i så god tid? (over et år i forvejen). Vi gik på jagt efter en præst selv, og vi fandt en, der kunne... men så kunne det liiiige pludselig godt la´ sig gøre med kirken alligevel, og vi måtte aflyse vores ny-fundne præst. Vi fik en, vi gerne ville ha´, og det var kanon. Men det er bare så frustrerende, at man skal ignnem det stress.

:bearhug: Marlene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er SÅ vigtigt at man bliver viet af en præst man syntes om... Og her kommer så en historie fra det virkelige liv.

Min veninde blev gift for 3 år siden af en anden præst end ham som de havde bedt om og vi var mange som blev overrasket over at en præst, som ellers skulle være med til at fejre noget så bibelsk som at blive gift, kunne forvandle en glædelig begivendhed til en begravelse. Hans tale var så kedelig og upersonlig, at hvis der havde været blinde/svagtseende med, ville de ha´ fældet en tåre for den afdøde...

Min veninde og hendes mand var dybt rystede og meget kede af det og selvfølgelig blev vielsen det helt store samtale emne til den efterfølgende fest.

Så mit bedste råd er - FIND EN PRÆST SOM I KAN LIDE.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer