oerum

Rasende!!!!!! Arggggg...

2 indlæg i dette emne

Jeg er simplethen så edderspændt rasende og kan intet gøre ved det..der er omfattende ombygning i vores lejlighedskompleks(nabo-lejligheden og ovenover os) pt og har været det i de sidste 4 måneder mellem kl. 7-19.00 DAGLIGT. Jeg har en lille søn på 7 måneder, som tit og ofte blive vækket pga slagboremaskinen eller andet, og det føles bare så dybt frustrende.

Nu har håndværkerne så været i gang med at fjerne vores bagtrappe(2 måneder siden), hvor vi ud over larmen og rodet måtte finde os i selv at gøre rent efter dem, hvor der vel og mærke lå 2 centimeter støv OVERALT i hele lejligheden, da sådan noget fint støv jo bare flyver rundt. Om det så var i skabene, så lå det der.Og væggen(der hvor bagtrappen var)er ikke færdiglavet endnu!

I går aftes fortæller vores udlejer os så, at de i dag lige fjerne vores badeværelsesvindue og laver et nyt udluftningssystem. Han lover mig, at der vil komme en og gøre rent overalt-ligeledes i dag.

I dag tager jeg derfor barnevognen og går ind til byen et par timer, hvor det så var meningen, at håndværkerne i mellemtiden skulle gå i gang og være færdige, når jeg kom hjem. Da jeg så kommer hjem, er de slet ikke startet! :angry1:

Da jeg snakker med håndværkerne om, hvordan det kommer til at se ud, så fortæller de, at der bare kommer en plade i..ikke andet...Hvor pænt bliver det?!

Da jeg så ringer til hende, der skal gøre rent for at høre, hvornår hun kommer, så vi kan aftale noget med en nøgle, da jeg skal i byen, så får jeg at vide, at hun er syg og ikke kan komme. Det har vores udlejer dog ikke informeret os om.

Så nu kan jeg tage afsted med mand og barn, og når jeg så kommer hjem i aften kan jeg gøre rent også. Kan det virkelig være rimeligt? Jeg er simplethen så edder spændt rasende lige nu..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer