Guest Receptionisten

*Åhhh*

3 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa

Jeg kan godt forstå du er spændt/nervøs!!

Mht. talen så kunne du evt. tage udgangspunkt i en af de sange I skal synge i kirken, i en af jeres yndlingssange, "jeres" sang hvis I har sådan en, en fælles oplevelse eller lign.

Du kunne også lave det som et eventyr hvor du starter noget i retningen af "Der var engang en rigtigt prinsess der hed.....etc. etc." Du kunne så evt. inddrage gæsterne enten på en sjov måde eller mere seriøst alt efter hvilken stemning du ønsker......

Jeg håber I får en fantastisk dag!!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pyha - ville bare sige at du bestemt ikke er den eneste der har sommerfugle i maven i denne weekend. Vores store dag er på søndag og jeg kan næsten ikke vente. I morgen henter jeg kjolen også er der ikke meget mere tilbage end at glæde mig og så få skrevet talen. Lidt underligt efter al den planlægning! Bare det nu bliver en dejlig sommerweekend med solskin og blå himmel. Jeg har skrevet stikord til talen, men har ikke helt styr på strukturen endnu så det ville da være dejligt med lidt inspiration og sidsteøjebliksidéer. Jeg håber at du får en fantastisk dag på lørdag

de kærligste hilsener fra Anemone

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer