Guest maria1

Lingeri????

10 indlæg i dette emne

Hejsa,

Er der nogen der kan hjælpe mig med, hvor man køber brudelingeri i København. Var inde i en lingeri butik forleden dag og de havde kun en kedelig stropløs BH at vælge imellem.... Det må jo godt være lidt frækt. :)

Knus Maria.

Redigeret af maria1
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa

kan ikke hjælpe med specifikke butikker, med hvad med at kigge på nettet? der er flere herinde der har købt fra bl.a. kybele? mener jeg den hedder ..

ellers er figleaves et godt bud - de har et KÆMPE udvalg - og der er også noget for enhver smag ..

vedhæfter et sæt fra kybele, som der er andre herinde der har købt ..

post-10253-1106674135.jpg

0

Del dette indlæg

Hej

Der er:

Lingerikælderen

Change

Hunkemöller

Magasin og Illum er også muligheder

Ellers er der også internettet som mulighed, der har du jo 14 dages returret med pengene tilbage. Kig fx hos

Kybele der har jeg købt mit brudeundertøj, kig evt HER på hvad jeg har valgt :)

Held og lykke i din jagt

KH

Susanne

0

Del dette indlæg

Hej :bearhug:

Jeg har købt præcis den samme corsage som Susanne - den som Stineka også refererer til.

Den er købt hos Kybele - de havde udsalg indtil for et par dage siden - men de har den selvfølgelig stadig i "butikken" og sikkert også en masse andre gode ting og sager :super:

:) Khio.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

Tak for tipsene.

Min brudekjole består i forvejen af en stopløs corsage....Så jeg kan ikke have det vildt flotte sæt på som Stine viser...

altså skal det være en stropløs bh og trusser, jeg ved ikke rigtig med strømpeholdere, om jeg kan holde det ud. Men jeg må snart gå på jagt, skal medbringe sko og bh når jeg den 5 april, skal ind have tage mål og syet brudekjolen til.

Knus Maria

0

Del dette indlæg

Hej,

Tak for tipsene.

Min brudekjole består i forvejen af en stopløs corsage....Så jeg kan ikke have det vildt flotte sæt på som Stine viser...

altså skal det være en stropløs bh og trusser, jeg ved ikke rigtig med strømpeholdere, om jeg kan holde det ud. Men jeg må snart gå på jagt, skal medbringe sko og bh når jeg den 5 april, skal ind have tage mål og syet brudekjolen til.

Knus Maria

<{POST_SNAPBACK}>

Snak med dem hos Emma Lingeri...... det er en lille butik men de har et RET stort udvalg

Link til Emma Lingeri

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg ved ikke om i kan huske, men mener det erFemilet der lavede en reklame for en corsage engang, den er stropløs og har snørene under corsagen, lissom et kryds på maven og så har hun en strutskørt på,på billedet, så tror den henvender sig til bryllupper.

Hvis i kan genkende den, er der så nogen der ved om den stadig kan købes..

Ellers søger jeg nogle steder der sælger undertøj til"små" piger.

Knus Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer