cami

Hvilke sko

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har fundet 2, synes jeg selv, rigtig lækre sko - men kan ikke helt finde ud af hvilket par jeg skal vælge. Jeg skal giftes i august, så de må ikke være for varme, hvem vil ha' en brud med sure tæer? :angry1:

Hvad synes I?

Kh Camilla

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg synes skoen til venstre er den mest elegante. De brede remme vi måske også gnave mindre end de smalle... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brede remme kan få foden til at syne større - og hvor remmen krydser foden, "skærer" den benet fra, forstået på den måde, at ben syner længere i en åben sko uden rem. Men der er meget vigtigt med god støtte en dag hvor man skal udstyres på den måde. ;)

Jeg synes begge sko er utrolig flotte og enkle, men personligt ville jeg nok vælge skoen til højre... med mindre remmene klemmer. :balloon:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

De er rigtig flotte, jeg kan bedst lide dem med de tynde remme, da, de ligner dem jeg har købt mest, ti hi!

Det ligner at de er lavet af stof og personligt ville jeg gå langt uden om det, da foden "ånder" bedst i læder, især når det er august.

Jeg har købt mine sammen med min kjole hos Panayotis i Vejle. De kostede 899,- og er bare for fede. De er vidst på deres hjemmeside.

God fornøjelse med skokiggeriet!

Hilsen Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer