olivia_dk

Malou og Jesper 29.07.06

145 indlæg i dette emne

Index

Første forslag til invitationer

En eventuel bryllupskage

Billede af Grand Hotel udefra

Billede af Grand Hotel indvendigt

Bogense Kirke

Nye invitationer

Ideer til brudebukketten

Regler til menuhæftet

STORT billede af os selv

Inspiration til brudekjoler

Tilføjelse til invitationerne

Opdatering d.19.08.05

Opdatering d.20.06.06

Sidste opdatering

Hejsa

Jeg hedder Malou og jeg er 22 år, og er i øjeblikket i gang med at studere til bygningskonstruktør (bliver færdig 1 måned inden vi skal giftes!)

Jesper – min kæreste/forlovede er 27 år, og arbejder som maler.

Nu har jeg surfet rundt herinde i 2 uger nu, og tænkte at jeg hellere måtte dele vores planlægning også! :lol:

Jeg må hellere skynde mig at sige at det er et; ”KANONT FORUM”! Uh ha alle de gode råd og ideer man kan få – og hvor er I alle sammen bare søde og rare! -HAHA-

Nå jeg må vel hellere starte med hvordan vi overhovedet kom til at lære hinanden at kende!

Tja altså det skete for lidt over 5 år siden, hvor vi mødte hinanden på en bar inde i byen (var på fredagscafe med handelsskoleklassen!). Jeg var lidt halvfuld – og desværre ikke så godt i humøret, men så kom Jesper og hans kammerat og gjorde alt hvad de kunne for, at få mig i godt humør! (he he…lidt pinligt når jeg tænker tilbage på det!) Nå men altså, så forsatte vi videre i byen og jo mere tid jeg tilbragte med Jesper – jo mere indså jeg at jeg havde oplevet ”kærlighed ved første blik”! – Mennn sådan havde Jesper det altså ikke, så vi så ikke hinanden de næste måneder, men pludselig inviterede han mig i biografen - og ja så har vi egentlig været kærester lige siden! (Den 26. maj 2005 har vi været sammen 5 år!)

Vi har før snakket om, at selvfølgelig skulle vi giftes når jeg er færdig – men så for 3 uger siden friede han – skønt! -HAHA-

Så indtil videre har vi faktisk styr på ret mange ting – men det er så også pga. mit studie, da jeg ved at jeg er presset indtil juni 2006. :violin:

Men sådan ser det foreløbigt ud: (jeg vil selvfølgelig opdatere undervejs med billeder osv.)

Bryllupsdato: 29.juli 2006

Invitationer: Er i gang med oplægget – da det jo tager ret lang tid! Men temaet er råhvidt og guld.

Kirke: Bogense Kirke (er bestilt i dag - YES!)

Vielse: kl.14.30

Præst: Kvindelig (kan bare ikke huske hvad den nye præst hedder!!)

Feststed: Grand Hotel i Odense.

Bryllupsnatten: Er med i prisen på Grand Hotel

Kørsel: Hmm...ved ikke rigtig endnu!!

Fotograf: Bettina Pihl (har hørt så meget godt om hende – og så er hun bare super rar!)

Menu: 3 Retters menu + kaffe og en bryllupskage

Musik: Et band på to ”Cocktail” – super gode, kender dem fra tidligere! De er perfekte under middagen, men er samtidigt også kanon til dans.

Brudepiger/brudesvend: Min niece, nevø, fætter og kusine.

Tøj: Jespers tøj lejes. Brudepigerne og svenden syer min faster til. Min brudekjole købes.

Forlover: Jespers bror

Gavekordinator: Min mor

Toastmaster: Min bror

Budget: 45.000 -50.000 kr. (betaler selv via opsparing gennem de sidste 2 år)

Dejligt at have alle de ting på plads – så kan jeg koncentrere mig om studiet! (yeah right, som om man ikke er lidt bridezilla!!) :heppe:

Glæder mig til at se mere til jeres planlægning.

Kh Malou :denmarkflag:

Redigeret af olivia_dk
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og et af de foreløbige svar på invitationerne - ved dog ikke om vi vil have den kvadratiske eller den høje!?!?

Skriften er sådan lidt gammel i det og det udskrives med guldblæk.

Høre meget gerne hvis I har kritik!! :denmarkflag:

post-9983-1107370226.jpg

post-9983-1107370241.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :toot:

Velkommen til - hvis jeg ikke har fået sagt det før... -HAHA-

Må si' at der er styr på tingene :heppe: :lol::toot:

FLOTTE invitationer! :denmarkflag: Hver gang jeg får bestemt mig for jeg bedst kan li' den ene, så bli'r jeg i tvivl om kan så bedst li' den anden - og omvendt... :toot: De er SUPER flotte begge to!

Glæder mig til at følge dig - ups, JER :) i den kommende tid...

-HAHA- Khio.

0

Del dette indlæg

Dejligt at følge med i din tråd om bryllupsplanlægning.

Invitationerne er bare så flotte, jeg er mest til den aflange da der er lidt mere luft omkring teksten og hjerterne, den kvadratiske kan godt se lidt for klemt/presset ud. Jeg glæder mig til at høre hvilken en du ender op med.

0

Del dette indlæg

Hej allesammen igen!

Tak for alle roserne! Jeg tror også det ender med de høje invitationer, synes også det står pænest indeni! - I skal nok få lov at se det færdige resultat når jeg får det lavet!! -HAHA-

I går opstod der et problem..mht. feststedet - vi blev i tvivl om man overhovedet kunne være 55 i den restaurant hvor det skal holdes!! Spise skulle vi nok kunne...det ville bare straks være værre med dansen!! Så nu har vi annulleret reservationen på Hotel Windsor. Mennn vi står ikke uden noget...nej for da vi var til brudemesse for 14 dage siden, var Grand Hotel derude...og vi synes det så godt ud..men der havde vi allerede besluttet os for det andet!! Men såå idag har jeg været oppe og set lokalerne...og nøjjj jeg fik sommerfugle i maven..kunne bare mærke at HER skulle brylluppet holdes! - Nu skal gemalen bare se det efter fyraften...og så kan det forhåbentlig bestilles i morgen!! :band:

Jeg smider snart noget mere materiale ind..også fra det nye feststed!!

:denmarkflag: Malou

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Yes..så er det bestilt...Grand Hotel..det bliver bare fantastisk! Det er et super lækkert lokale..der er guldrammer på væggene...altså sådan nogle som er inde i væggen, og røde flotte tæpper med guld monogrammer..uhh det blir virkeligt flot!!

Ihh hvor jeg altså glæder mig!!

Vi skal derop på søndag til åben hus..så håber jeg at jeg må tage nogle billeder...så skal jeg selvfølgelig nok lægge dem herind!!!

Kh M

0

Del dette indlæg

velkommen til -HAHA-)

er vild med invitationerne - syntes den høje er flottest, men elsker nu de kvadratiske ..

og kender godt det med studie og bryllup - skal giftes 22.4.06, og bliver færdig ½ år senere og kæresten færdig sep. 2005 .. men vi har dog kun styr på fetssted og kirke .. jeg bor i Holland p.t. så ræset starter først når jeg kommer hjem til sommer ..

glæder mig til at følge din tråd - så ved jeg når vi er bagud :))

0

Del dette indlæg

velkommen til -HAHA-)

er vild med invitationerne - syntes den høje er flottest, men elsker nu de kvadratiske ..

og kender godt det med studie og bryllup - skal giftes 22.4.06, og bliver færdig ½ år senere og kæresten færdig sep. 2005 .. men vi har dog kun styr på fetssted og kirke .. jeg bor i Holland p.t. så ræset starter først når jeg kommer hjem til sommer ..

glæder mig til at følge din tråd - så ved jeg når vi er bagud :))

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak!! Vi har besluttet at det skal være den høje - den er pænest..også indeni.

Held og lykke med studiet!!

Kh M

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen

Nå så har vi været på "udflugt" idag!! -HAHA-

Der var åbent hus på Grand Hotel (hvor festen jo skal holdes), og der havde de lavet bordopstillinger osv. så det var klar til fest.

Jeg har jo lovet at sætte flere billeder ind - så det er hermed gjort! :heppe:

Der er billeder af facaden af hotellet (træls med sollyset..øv!) og borddækningen i det lokale hvor vi skal være.

Se bort fra farverne på bordet - vores skal være lysere. Gerne lidt guld agtigt!! :)

Vender frygteligt tilbage snart.

Kh M

post-9983-1107718180.jpg

0

Del dette indlæg

Ihh hvor ser det bare godt ud. Invitationerne er super flotte - hvor har i fundet guldblæk henne og er det til Jeres printer....

Held og lykke med den fremtidige planlægning

-HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa

Tusind tak!! Er dog blevet i tvivl om de er for kedelige??

Nej ikke guldblæk - jeg har bare lavet en tekstfarve, som passer med guld.

I word altså - man går bare op under tekstfarver og trykker flere farver og så indtaster man bare tallene:

Rød: 174

Grøn: 140

Blå: 55

Kh M

0

Del dette indlæg

WAU! Hvor er du/I allerede nået langt i planlægningen....

De kvadratiske invitationer er min favorit (så godt nok, at I har bestemt jer for de høje), -det format er lidt mere atypisk... :)

Glæder mig til at følge jer..

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå nu må jeg hellere opdatere lidt...var nemlig hjemme hos mine forældre i søndags i sne og blæst..øv - så kirken ser altså ikke så idyllisk ud, som på denne hjemmeside: Bogense Kirke

Men hvad...det er jo også tilhørsforholdet som tæller. :)

post-9983-1108485242.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Malou, sikke nogen NYYYDELIIIGE invitationer, bordkort, etc... :) :heppe: :)

Kribler i mine fingre for også at komme igang med mere - har invitaionerne men mangler det resterende... -HAHA-

FLOT, FLOT arbejde!

GP Khio.

0

Del dette indlæg

Malou, sikke nogen NYYYDELIIIGE invitationer, bordkort, etc... :)  :heppe:  :)

Kribler i mine fingre for også at komme igang med mere - har invitaionerne men mangler det resterende... -HAHA-

FLOT, FLOT arbejde!

GP  Khio.

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak...jeg mangler bare materialerne til at jeg kan komme i gang..!! Jeg burde lave det hver dag...jeg elsker det simpelthen!!! -HAHA- Tænk hvis man kunne starte et firma som bridezilla...!!! :heppe:

0

Del dette indlæg

Jeg burde lave det hver dag...jeg elsker det simpelthen!!! GP Tænk hvis man kunne starte et firma som bridezilla...!!! :heppe:

Jeg tænkte også så sent som i dag på at jeg burde have en brudekjole butik eller måske være bryllupsarrangør, det ville da være dejligt at kunne få lov til at arbejde med at arrangere bryllupper eller sælge brudekjoler til kommende brude. :) :heppe:

0

Del dette indlæg

Lige mine ord Tinchen...jeg tror godt nok ikke at jeg ville giv mig til at sy kjoler :banned: !! Jeg tror hellere jeg ville lave alt det kreative - man burde åbne en side, som Calligraphen! - Det kan man i hvert fald sagtens lave billigere!! GP

Gudskelov for drømmeverdenen!! :)

Kh Malou

0

Del dette indlæg

Vi lige sætte et billede ind af vores gratis bryllupskørsel! (Vi skal køre 30 km - så det kunne hurtigt blive dyrt med en limosine eller lignende - synes vi!)

Den skal selvfølgelig pyntes med tyl og blomster!!

post-9983-1108579401.jpg

Redigeret af olivia_dk
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer