Millepige

Stropløs Bh

29 indlæg i dette emne

Ja, jeg er på udkig efter en stropløs bh, som kan skubbe min barm lidt op.

Jeg har søgt og kan ikke finde nogen stropløse med push up.

Er der nogen af jer tøser som kan anbefale en god stropløs bh, som giver barmen et løft i den rigtige retning???

En helt anden ting, jer der skal have corsage på, er i ikke bange for, at det bliver for varmt?

Ellers var det jo noget jeg ville overveje, men er simpel hen bange for at jeg omkommer af hedeslag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan desværre ikke hjælpe dig.

Er selv på jagt (eller har været) efter en stropløs bh, men de er MEGET svære at opdrive i min str. så er kommet frem til det skal være en med gennemsigtige stropper......

Har også en corsage, men skal jeg have den på under kjolen så er det helt afgjort at jeg hverken skal sidde ned eller trække vejret på min bryllupsdag (der er også stivere i min kjole), men var nu ikke bange for at få det for varmt.... den er SÅ let, luftig og behagelig den corsage at det ikke var min bekymring.......

0

Del dette indlæg

Hos Hunkemøller har de en bh, hvor stropperne kan tages af. Den brugte jeg til mit bryllup og babserne blev løftet,  jeg havde corsagetop på.

Der var ikke varmt.

Et minus min var sort, da jeg havde rød kjole på

Ok, den skal jeg lige have skåret ud i pap :tosset:

Havde du både corsage og bh på???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa

nu skriver du ikke hviken str. vi snakker om - men snakker vi f.eks. D og opefter laver change nogle flotte nogen .. (prøv at se på figleaves.com - der er et kæmpe udvalg, og du kan specificere dine ønsker)

håber du finder noget ..

og ja, jeg tror at corsage kan blive meget varmt, hvis man skal giftes i juli/august ..

0

Del dette indlæg

hejsa

nu skriver du ikke hviken str. vi snakker om - men snakker vi f.eks. D og opefter laver change nogle flotte nogen .. (prøv at se på figleaves.com - der er et kæmpe udvalg, og du kan specificere dine ønsker)

håber du finder noget ..

og ja, jeg tror at corsage kan blive meget varmt, hvis man skal giftes i juli/august ..

Jeg kan desværre ikke prale med en d skål -HAHA-

Næ, her taler vi om b...

0

Del dette indlæg

Hej Hej

Da jeg var inde for at hente et katalog i Glamour i Odense, snakkede jeg med en derinde. For jeg troede ikke at jeg kunne have en stropløs kjole på - men det var slet ikke et problem, selvom at jeg bruger, på nuværende tidspunkt, 85 D nogle modeller DD.

Prøv og ring og hør dem, de kan vel informere hvilket mærke de køre med og så kan man vel finde en forhandler tæt på hvor man bor!!

Good luck!

Kh M

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har netop købt min "bryllups BH". En stropløs fra Esprit str. 70c til den nette pris af 249 dkr i Magasin.

Der er ikke ekstra indlæg i, så det er ikke en rigtig push up, men til forskel fra adskillige andre, jeg har prøvet, maser den ikke brysterne flade - tværtimod... -HAHA-

- Og så er den helt glat og uden blonder, der kan ses gennem kjolen.

Jeg kan varmt anbefale den, held og lykke... ;)

0

Del dette indlæg

Jeg har netop købt min "bryllups BH". En stropløs fra Esprit str. 70c til den nette pris af 249 dkr i Magasin.

Der er ikke ekstra indlæg i, så det er ikke en rigtig push up, men til forskel fra adskillige andre, jeg har prøvet, maser den ikke brysterne flade - tværtimod...  -HAHA-

- Og så er den helt glat og uden blonder, der kan ses gennem kjolen.

Jeg kan varmt anbefale den, held og lykke... ;)

Tak, det lyder som noget jeg kan bruge og så er det ikke dyrt -HAHA-
0

Del dette indlæg

Jeg tror jeg har prøvet samtlige stropløse bh'er i dette land, men det er ikke lykkedes mig at finde en ordentlig... (det hænger sammen med str. - 70E).

Min løsning er, at få syet et eller andet smart inden i min brudekjole, som fungerer som en indbygget bh. Godt med stivere, og så er der styr på sagerne!! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa

håber du finder noget ..

<{POST_SNAPBACK}>

Hej

Har været inde og kigge på Figleaves. Men kan ikke finde ud af de engelske størrelser... Er der nogen der har erfaring med at købe her? Tror kun jeg ville turde prøve det, hvis jeg havde prøvet modellen i en butik, og så købe den via nettet, hvis den er billigere her... Er ret vanskeligt for mig at købe bh'er, årøver gerne ti for at finde maks en, der sidder ordenligt...

Hilsen Stenvang :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej

Har været inde og kigge på Figleaves. Men kan ikke finde ud af de engelske størrelser... Er der nogen der har erfaring med at købe her? Tror kun jeg ville turde prøve det, hvis jeg havde prøvet modellen i en butik, og så købe den via nettet, hvis den er billigere her... Er ret vanskeligt for mig at købe bh'er, årøver gerne ti for at finde maks en, der sidder ordenligt...

Hilsen Stenvang :bearhug:

Jeg har købt en bh i Figleaves, der er et skema over engelske str. og 'danske' og det gik fint.

Jeg bruger en str. 80 E og det var ikke noget problem for mig.

Normalt ville jeg også foretrække at prøve en bh på inden jeg køber den, men denne gang gik det altså godt.

Ved ikke helt hvad jeg gør til brylluppet, havde engentligt tænkt mig en corsage, men er kommet i tvivl om jeg vet. bare skal sy stiverne ind i kjolen og så bruge en push up bh!?

0

Del dette indlæg

uha anne-metchen det lyder ikke godt at du ikke har kunne finde en stropløs bh....jeg bruger også 70E og jeg skal igang med at lede snarest!!!

Mon ikke de har noget i magasin???Der plejer de altid at have noget godt?

GOD JAGT....

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ville tage i Lingerikælderen hvis jeg var dig.... jeg har selv prøvet en stropløs derinde jeg kunne passe, og jeg er altså 75H så det kan sagtens lade sig gøre....

Jeg har dog heldigvis fundet mig en kjole med halterneck, så køber en prima donna og får syet stropperne om til en halternack.

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg har også mange behagelige, flotte og frække stropløse bh'er fra hünkemüller, de giver et push. Jeg vil dog sige at man også kan få nogle selvklæbende silikone bh'er som ikke kan ses, jeg så en brud der brugte den, det virkede virkeligt godt må jeg sige;) Dem kan man få i mange brudekjole butikker

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Mine bryster er ikke lige bygget til Marie Jo-undertøj :super: , men det er lykkedes mig at finde en god stropløs bh fra Femilet. Det er selvfølgelig individuelt, hvor godt den sidder, og hvor meget den løfter, men jeg er MEGET godt tilfreds - føler mig som en 17-årig igen! :super:

Og nu kommer det bedste af det hele... Den koster kun 300 kr.!

post-9466-1108711072.jpg

(den er altså råhvid - svært at se på mit amatørbillede!)

0

Del dette indlæg

Jeg har lige netop i dag købt min BH efter at have været på jagt i 3 timer og prøvet alverdens BH´er i forskellige butikker. Jeg skal også have stropløs og bruger en 80D, så jeg vil helst undgå indlæg hvilket ikke er let. Men fandt altså denne her fra Triumph (har ikke lige haft tid ti lat lægge billed in) men den er hvid i satin og har blomster-mønster siddende øverst. Den sidder bare rigtig godt og koster kun 250 kroner. Juhu :super:

0

Del dette indlæg

Jeg kan varmt anbefale byebra. De har også størrelser til dem med et større brystparti.

Jeg prøvede et par for et par uger siden og må indrømme at jeg noget skeptisk til at starte med men de holdt sku hele aftenen/natten!

Sved, dans, hop og hele svineriet :D har førhen brugt gaffa tape.. ja det er billigt men synes ikke det føles særlig rart!

Jeg købte hos http://brysttape.dk som sælger dem billigere end hos byebra selv, underligt nok!

Hvorfor har jeg først nu fundet ud af at sådan noget her fandtes? Er der noget som har eksisteret længe?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer