Guest Anne-Metchen

Smykker

16 indlæg i dette emne

Det kunne passe sindssygt godt til min kjole, hvis jeg havde noget perle-halløj på... Her tænker jeg på halskæde og øreringe...

MEN - her kommer problemet! Jeg er ikke til de klassiske perlekæder, for jeg synes det bliver for voksent til mig... Så jeg forestiller mig en sølvkæde med et vedhæng med en perle i. Gerne lidt ungt og moderne... Nogle forslag??? -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej -HAHA-

Fandt denne - søgte bare på google (perlekæde) - dette var det første der dukkede op. Denne er fra La Perla Vita

til 75 (!) kr - men de har også mange andre...

post-9362-1107993565.jpg

Eller hva' med noget som denne fra Truntes smykker

(selvom den måske vil ta' fokus fra din smuke kjole -HAHA- )

post-9362-1107994030.jpg

Lykke til i jagten! -HAHA-

-HAHA- Khio.

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

Jeg har købt mine smykker over nettet fra USA.

Det er en perlekæde i traditionel forstand, men så er der hæftet et vedhæng på, som gør den "ikke-damet", hvis du forstår. *s*

Du får lige et link................Galmgal designs

Og så liiiiiiiiiiige et billed af mine smykker. Jeg har fået skiftet den røde sten ud med lyseblå, så de passer til resten af outfittet.

post-6957-1108016660.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt mine smykker over nettet fra USA.

Det er en perlekæde i traditionel forstand, men så er der hæftet et vedhæng på, som gør den "ikke-damet", hvis du forstår. *s*

Du får lige et link................Galmgal designs

Og så liiiiiiiiiiige et billed af mine smykker. Jeg har fået skiftet den røde sten ud med lyseblå, så de passer til resten af outfittet.

post-6957-1108016660.jpg

wooww, hvor er det bare et smukt sæt.

-HAHA- Christina

0

Del dette indlæg

Eller hva' med noget som denne fra Truntes smykker

(selvom den måske vil ta' fokus fra din smuke kjole -HAHA- )

post-9362-1107994030.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Det er nok mere noget i denne stil, jeg er ude efter... Det skal ikke være for overdådigt. Men da min vielsesring er hvidguld, vil jeg helst ha' "sølvfarvede" smykker... Kan I klare den?! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har faktisk fundet nogle RET flotte smykker fra Dyrberg/Kern. Der er SELVFØLGELIG ikke noget billede af dem online :angry1: , men hvis jeg køber dem, skal jeg nok gå i gang med digitalkameraet! :super:

Jeg vil lige ha' min veninde til at se dem først - hun har nemlig også set min kjole i real life.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer