chinilla

Et billed af min "nye" kjole.

49 indlæg i dette emne

Hej allesammen.

Jeg må lige dele min oplevelse med jer. Morten og jeg blev gift i september sidste år og derefter spurgte jeg flere steder om de ville farve min kjole og sy den om så jeg kunne bruge den som festkjole. Men alle steder var de bange for at farve den og det var iøvrigt også ret dyrt.

Lige efter julen så jeg en annonce i modebladet Q hvor de søgte folk som havde deres brudekjole hængende og gerne ville have den syet om. Man ville godt nok ikke have noget med-bestemmelse, så det var lidt tøvende at jeg sendte et billed ind til dem. 3 dage senere ringer designeren og siger at de havde valgt min kjole sammen med 3 andre - OH MY GOD :bearhug: Jeg var virkelig i tvivl om jeg skulle gøre det, men jeg vidste at kjolen ikke bare skulle hænge og samle støv, så jeg satsede og sendte den afsted til sin ukendte skæbne...

Torsdag d. 10. februar var jeg så ovre i et studio i København og få taget billeder i den nye kjole. Jeg var ved at tisse i bukserne af skræk for hvordan den nu så ud...men den var heldigvis rigtig flot :bearhug: . Jeg ville ikke selv have haft fantasi til at få den lavet sådan, jeg havde nok bare fået slæbet taget af og farvet den i en gylden farve, men sådan blev det ikke...! :super:

At få taget billederne var en oplevelse for sig selv. Jeg blev stylet og sat i et par sko til 4000 kr (!!) som havde de højeste sylespidse hæle jeg nogensinde har prøvet - jeg kunne næsten ikke holde balancen i dem :bearhug: . Og så skulle jeg ellers stå på de underligste måder - jeg frygter hvordan de billeder tager sig ud, men det får jeg først at se d. 25. april når artiklen kommer i bladet :bearhug::bearhug: . Men nu har jeg i hvertfald en super festkjole (hvis jeg selv skal sige det)!

Knus fra Tina :super:

Billed længere nede :bearhug:

Redigeret af chinilla
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja er det ikke spændende (y):super:

Jeg har ikke fået kjolen endnu - den var ikke syet helt færdig da billederne blev taget fordi designeren ikke kendte mine præcise mål (han vidste bare at jeg kunne passe den). Men han lovede at sende den hurtigt og så får jeg lige taget et billed af den til jer.

:loveflag: Tina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er jo alligevel en del følelser i sådan en kjole

Det er der i hvertfald. Jeg troede slet ikke at kjolen ville komme til at betyde så meget for mig som den gjorde. Jeg nåede også at skifte mening mange gange inden jeg sendte den og det var lige før at jeg fældede en tåre da jeg pakkede den ned :loveflag: . Men nu er jeg glad for det (y)

Tina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Er der sket nogle ændringer med toppe andet end indfarvningen?

Før var kjolen hel, nu er den todelt. Det tror jeg at jeg bliver glad for, nu kan toppen også bruges til fx bukser.

Her er lige et før-billed:

post-4956-1110193872.jpg

Redigeret af chinilla
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer