badutski

mere inspiration - hvad synes I?

10 indlæg i dette emne

Har siddet og nørklet med disse herhjemme - de er til mine forældres sølvbryllup og farverne er holdt i blå, sølv og cremehvid. Inspirationen er hentet fra Calligraphens nye katalog, men min mor ville gerne have invitationen i blå!

Og det bedste af det hele er at den med kuverter kommer op på en pris der hedder ca. 7,50 kr. stk.

Badutski

post-1282-1109368086.jpg

post-1282-1109368129.jpg

Redigeret af badutski
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har siddet og nørklet med disse herhjemme - de er til mine forældres sølvbryllup og farverne er holdt i blå, sølv og cremehvid. Inspirationen er hentet fra Calligraphens nye katalog, men min mor ville gerne have invitationen i blå!

Og det bedste af det hele er at den med kuverter kommer op på en pris der hedder ca. 7,50 kr. stk.

Badutski

Den er meget flot:-) Jeg kan godt lide den blå farve.

Knuz,

Morpige

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Badutski

Hej Badutski,

De er godt nok flotte - de ligner nøjagtig dem fra deres katalog. Hvor har du fundet hjerterne henne? Er de sat ind som vandmærke?

TheresaP

0

Del dette indlæg

Hej Badutski,

De er godt nok flotte - de ligner nøjagtig dem fra deres katalog. Hvor har du fundet hjerterne henne? Er de sat ind som vandmærke?

TheresaP

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Theresa...

Nej, faktisk har jeg bare skåret omridset til hjerterne ud også så tegnet hjerterne i hånden med en bred sølv-tusch - nemt og billigt :)

Badutski

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer