KarinaT

Karina & Christian's planlægning

1,303 indlæg i dette emne

Annonce ♥

WAUW!!!!!

Sådan en serie gad jeg godt at have! Hvor er du bare heldig at have vundet så fed en gave! :blush: Det er da et skønt minde at have.

:bearhug: Gitte

Ja jeg er også bare sindsg glad for dem...de skal op og hænge så snart vi får dem hjem...kan slet ikke vente...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej Karina.

hold da op hvor er de billeder gode, det må da have været helt vildt fedt :blush:

:bearhug: Birthe

Ja det var en fed oplevelse...og sjovere var det da at se Christian, for han har ikke prøvet sådan noget før :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Wheeeeee!!!

Hvor er de bare flotte!!!! :bearhug:

Dem kan I godt være stolte af...og glæder mig sindsyg meget til at se jeres bryllupsbilleder når I er SÅ fotogene!!! :carrot:

:blush: KnuZ Dorthe

IHH TAK SØDE :):blink::blink:

Det var da noget af en komplimet at komme med...sidder jo helt og rødmer nu :lol:

:)

0

Del dette indlæg

WAUW de er flotte!

Meget fotogene modeller - og så er Thomas altså dygtig.

Han har sjovt nok også taget mit profilbillede. Dengang arbejdede jeg i Aalborg Symfoniorkester, og vi fik alle taget billeder til sæsonbrochuren :biggrin:

Så jeg har da også rekvireret hans brochure til vores velsignelse i Århus til næste år :bearhug:

:hug:

Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

wauuuw flotte flotte billeder.....

*knus*

Mette

Tak søde :biggrin:

WAUW de er flotte!

Meget fotogene modeller - og så er Thomas altså dygtig.

Han har sjovt nok også taget mit profilbillede. Dengang arbejdede jeg i Aalborg Symfoniorkester, og vi fik alle taget billeder til sæsonbrochuren :pokey:

Så jeg har da også rekvireret hans brochure til vores velsignelse i Århus til næste år :bearhug:

:hug:

Anna

Ja han er rigtig dygtig...og havde vi ikke allerede booket en fotograf så ahvde vi valgt ham...men ska lige have undersøgt priser mm og så kunne det godt være at det skulle tages op til overvejelse igen...men nu må vi se...tiden er jo knap...

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg snakkede lige med Christian om topfigur i går - ja han troede faktisk at jeg allerede havde købt en...

Men han var helt vild med denne her som han også mente passede godt på os da den er meget afslappet...

post-11386-1143024478.jpg

Den koster godt nok 299,- (på tilbud nu) og jeg synes det er lidt meget...men nu nå vi se om jeg ikke giver mig og bestiller den hjem alligevel...for den er da sød...

0

Del dette indlæg

Så er jeg lige kommet hjem fra endnu en danseopvisning...denne gang til et modeshow på Skjern Handelsskole...

Dansen gik godt på trods af forholdene...vi plejer at have en hel balsal at dase i og nu skulle vi pludselig klemmes sammen på små 10 kvm - 7 mand...det var knebent...og vi var alle bange for at vi skulle skvatte ed fra scenen for den var 1 meter høj...

Men det gik og folk lød da også til at være vilde med det...og det er da det vigtigste...

:carrot: :carrot: :carrot: :carrot:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer