Guest Svale

Ideer til bordkortholder?

15 indlæg i dette emne

Er der nogen af jer, der ligger inde med en brand god ide til bordkortholder.... Har formet et hjerte af ståltråd med perler på række, som skal sættes for ovenpå et stativ...

Jeg har faktisk lavet bordkortet (bare en demo) men problemet er, at stativet er bukket i noget meget blød ståltråd, så det vil ikke holde formen, hvis gæsterne begynder at rode alt for meget ved det....

Men ellers må man jo have gang i noget tykkere ståltråd, synes nemlig min ide er genial!!!

Svale

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke rigtig nogen ide, men jeg har set inde på something blue onlineshoppen at de har nogle små stole som bordkortholder men de koster 39 kr. stk. så det kan hurtig nå og blive dyrt hvis man er mange. Jeg har selv tænkt på dem, men det bliver kun hvis vi har penge i overskud da det næsten er 2000 kr vi skal købe for.

Redigeret af fasling
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej vi har gjort det på denne måde........

det ser godt nok lidt krølle ud lige nu men vi / jeg lægger det i pres inden vi sætter kortet på æsken .....

knuz mariemusen

Hej mariemusen

Jeg skal til og igang med at lave bordkort og syntes at det ser rigtig sødt ud det du har lavet.

Hvor har du købt æskerne henne?? Og til hvor meget ca?

knuz Happy:0) :jul8:

0

Del dette indlæg

hej vi har gjort det på denne måde........

det ser godt nok lidt krølle ud lige nu men vi / jeg lægger det i pres inden vi sætter kortet på æsken .....

knuz mariemusen

<{POST_SNAPBACK}>

Hej mariemusen

Jeg skal til og igang med at lave bordkort og syntes at det ser rigtig sødt ud det du har lavet.

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Happy

Æskerne er købt i panduro ...og de koster 17 kr stk.

Så er farven cremefarve..... også købt i panduro.tror nok det kostede 30-40 kr for malingen .....

Jeg håbe at det kan hjælpe dig lidt ......ellers bare kontakt mig så får du mere afvide ....

:boohoo: mariemusen

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ved at man nogen gange i Bilka og Føtex kan købe nogle æsker i hård pap til omkring 30 kr for 5 æsker. De har hver sin facon, altså firkantet, rundt, oval osv.

Mvh. Novemberpigen

Ellers prøv at se her:

auktion på qxl Redigeret af Novemberpigen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den med chokoladen er lige noget for mig EilaL :boohoo: er jo gået på skrump, men på denne dag er det selvfølgelig lige meget!

Jeg må nok sige, at jeg synes den med rosen er meget smuk! Jeg har jo planer om at skulle have roser i borddekorationerne.....

Men samtidig jeg prøver at holde vores udgifter på low-budget, og jeg kan ikke slippe tanken om mit ståltrådshjerte, som er gennemgang i alt, indbydelser osv...og jeg kan lige forestille mig, jeg skal ud og købe små vaser til alle mand....den har jeg vist ikke "tid" til, tror det bliver for dyrt....

Svale

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauwwwww, det ser rigtig flot og lækkert ud det med chokoladen!!!!

Tusind tak for alle de gode ideer til hvor man kan købe æsker, jeg har set et andet sted et lille digt som forklarer forskellige ting man kan putte i æsken og det er jeg faldet pladask for.

knus Happy:0) :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer