Guest lillebitteminimig

Fotografering i butikken

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej

Jeg købte min kjole derinde og havde glemt kameraet den dag jeg købte den, så jeg ringede derind nogle dage efter og sagde at jeg godt ville ´have nogle billeder af den, så de hentede den hjem fra systuen så kunne jeg bare komme derind, så det må man godt.

Hvis du køber en kjole derinde og den skal syes ind eller ud, så tjek den odt inden du tager den med hjem, dagen før vores bryllup opdagede vi at den var gået i syningen i den ene side :bearhug:

Maria

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg købte min kjole derinde og havde glemt kameraet den dag jeg købte den, så jeg ringede derind nogle dage efter og sagde at jeg godt ville ´have nogle billeder af den, så de hentede den hjem fra systuen så kunne jeg bare komme derind, så det må man godt.

Hvis du køber en kjole derinde og den skal syes ind eller ud, så tjek den odt inden du tager den med hjem, dagen før vores bryllup opdagede vi at den var gået i syningen i den ene side  :bearhug:

Maria

<{POST_SNAPBACK}>

Sikke noget møg

Jeg tænkte nu på at fotografere inden jeg køber, så jeg kan overveje...

Hvordan må med det ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det tror jeg godt at man må, for vi talte nemlig om at det var en skam jeg havde glemt mit kamera for så kunne jeg jo tænke lidt over det når jeg kom hjem, det blev så bare aldrig nødvendigt da jeg vidste at det var den kjole jeg ville have. Hvis du bare tager dit kamera med derind og spørger dem, det tror jeg ikke de har noget imod

Maria

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer