Guest kiehn

Besøg vores bryllupshjemmeside

24 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Flot side.

rettelse Frier staves frieri  :(

det er dælme et langt kirkegulv du skal opad. :bearhug:

Hej HenrietteS

tak skal du ha.

Det er ikke nemt det med at stave når man er ordblind så tak for hjælpen

hilsen Veronica og Kenneth

det er bare okay - har selv en mand der er ordblind :)

0

Del dette indlæg

Rigtig flot hjemmeside! Jeg har også lavet en som måske kan inspirere:

Bryllupshjemmeside

På vores site har jeg skrevet lidt om de gæster, der er inviteret. Det har jeg fået meget positiv respons på. Måske en idé til jeres site?

Kh. Rikke

0

Del dette indlæg

Bryllupshjemmeside

På vores site har jeg skrevet lidt om de gæster, der er inviteret. Det har jeg fået meget positiv respons på. Måske en idé til jeres site?

Kh. Rikke

Wow I har selveste Rick Astley med som gæst - mon ikke han giver en sang eller to - han synger fantastisk :bearhug:

Forresten en skide god hjemmeside.

Redigeret af HenrietteS
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bryllupshjemmeside

Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Kh. Rikke

tak for din respons vi må lige se om vors gæster gå med på den.

hilsen Veronica og Kenneth

Redigeret af kiehn
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er da blevet en rigtig fin side, Kenneth!! Det er en rigtig god ide med lidt "bryllups sjov" - jeg var flad af grin :griner:-

Billederne på forsiden ta'r lidt lang tid om at loade - men måske er det bare mig, som har en for langsom internetforbindelse?! :bearhug:

I må ha' en rigtig dejlig dag på lørdag... Håber I lægger et par billeder ud på hjemmesiden efter brylluppet!! :o

0

Del dette indlæg

Det er da blevet en rigtig fin side, Kenneth!! Det er en rigtig god ide med lidt "bryllups sjov" - jeg var flad af grin  :griner:-

Billederne på forsiden ta'r lidt lang tid om at loade - men måske er det bare mig, som har en for langsom internetforbindelse?!  :bearhug:

I må ha' en rigtig dejlig dag på lørdag... Håber I lægger et par billeder ud på hjemmesiden efter brylluppet!!  :o

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Anne-Metchen

Det kan du tro vi gør så snart vi har nogen

vi ligger også et par stykker her på BK.

Hilsen Veronica Og Kenneth

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Super flot side.

Vi har selv overvejet at booke Kappe foto, må jeg spørge hvad i gav for fotografering og billederne ialt ?

Knus Heidi

:denmarkflag:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Heidi

Ja det må du gerne

vi gav 3500 kr. for hele dagen + 2 cdromer

du skal så selv lave billederne på papir.

Hun er meget hurtig og meget prof. i mærker næsten ikke at hu er der

du velkomme til at vend tilbag hvis du vil vide mere.

Hilsen Veronica og Kenneth

0

Del dette indlæg

Hej Kenneth og Veronica nu vil jeg gerne lige have på det rene, jeg har hørt at man ikke må kaste med ris ved klosterkirken og jeg er set på jeres hjemmeside at der står det må man gerne. ??? hvad må man kaste med ris eller må man ikke, eller er det op til præsten og bestemme det, for den anden jeg har fået det at vide af er også lige blevet gift i klosterkirken hun er også herinde kan ikke lige huske navnet men det var ikke samme præst kan jeg huske, men vi skal jo have samme præst som jer så jeg kunne da godt tænke mig at vide om i måtte eller i bare gjorde det.

En rigtig flot hjemmeside i øvrigt og nogle rigtige flotte billeder, hvor er de taget henne, dem der ikke er taget i kirken.

0

Del dette indlæg

Hej Kenneth og Veronica nu vil jeg gerne lige have på det rene, jeg har hørt at man ikke må kaste med ris ved klosterkirken og jeg er set på jeres hjemmeside at der står det må man gerne. ??? hvad må man kaste med ris eller må man ikke, eller er det op til præsten og bestemme det, for den anden jeg har fået det at vide af er også lige blevet gift i klosterkirken hun er også herinde kan ikke lige huske navnet men det var ikke samme præst kan jeg huske, men vi skal jo have samme præst som jer så jeg kunne da godt tænke mig at vide om i måtte eller i bare gjorde det.

En rigtig flot hjemmeside i øvrigt og nogle rigtige flotte billeder, hvor er de taget henne, dem der ikke er taget i kirken.

<{POST_SNAPBACK}>

Hos præsten fik vi af vide at de jo ikke kunne gøre noget ved det hvis vores gæster kaste med ris så det to vi for et ind direkte ja.

Men der blev ikke kaste med ris foran kirken for de fleste skulle med til festen så der fik vi ris.

Hilsen Kenneth

0

Del dette indlæg

Hos præsten fik vi af vide at de jo ikke kunne gøre noget ved det hvis vores gæster kaste med ris så det to vi for et ind direkte ja.

Men der blev ikke kaste med ris foran kirken for de fleste skulle med til festen så der fik vi ris.

Hilsen Kenneth

OKay tak for svaret ha en god dag

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer