MTO

Hvilken farve strømper?

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

:) Ja, jeg er da også lidt i tvivl, vi skal først giftes i august, og mon ikke det er ret varmt..... Men på den anden side synes jeg på en eller anden måde at det hører sig til... Hvis jeg skal ha på, så bliver de helt sikkert hvide-(det ser bedst ud sammen med corsagen inden under, så der er lidt godt til manden... :balloon:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Regner med neutral farve - jeg skal giftes i oktober så det er nok v ejr til strømper - og jeg har en dårlig fornemmelse med hvide strømper (selvom de ville se absolut bedst ud til mit undertøj), men hvid gør altså mine ben endnu tykkere end de allerede er :)

Badutski

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også med på de hudfarvede selvsiddende, da jeg ikke syntes særligt godt om hvide strømper, de får ens ben til at virke så anderledes vinteragtige og småfede for mit vedkomne. Men jeg er da enig i at de nok er pænest til dem der skal have hvide corsager på.

0

Del dette indlæg

Regner med neutral farve - jeg skal giftes i oktober så det er nok v ejr til strømper - og jeg har en dårlig fornemmelse med hvide strømper (selvom de ville se absolut bedst ud til mit undertøj), men hvid gør altså mine ben endnu tykkere end de allerede er :balloon:

Badutski

<{POST_SNAPBACK}>

jeg slutter mig til Badutski

:) Solveig

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg skal have hudfarvede selvsiddende fra Wolford med en lille bitte smule glans i. De har en ikke alt for bred kant som er ret behagelig at have på. Har prøvet dem før og de er bare et hit!!!!! :yeah:

de koster 199,- og er alle pengene værd

Camilla

0

Del dette indlæg

Helt sikkert selvsiddende - enten neutrale med glans eller med lidt perlemorsskær (så de ser halv-hvide ud uden at være det.......)

Jeg skal godt nok giftes i august, men det er tit mere behageligt at gå i højhælede sko, hvis man har strømper på. Måske bliver det varmt - men jeg vil stadig hellere ha' det lidt varmt med strømper på, end at ha' de bare lårbasser til at klistre sammen af sved... adddd.... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer