Guest Jmuggi

Syg...

11 indlæg i dette emne

Åh hvor er det bare ikke særlig fedt !! :balloon:

Vores polterabend skal foregå på lørdag, og jeg er gået hen og blevet syg.

Jeg har fået en god omgang halsbetændelse, og har meget ondt i halsen og ørene..derudover har jeg ondt i hele kroppen, sådan rigtig influenza-agtig.

Her til aften er min næse også begyndt at løbe, så jeg tror også der er en forkølelse på vej!

Det er altså bare ikke særlig sjovt, når jeg ved at vi skal på polterabend på lørdag. Det værste er, at min kæreste ikke aner at vi skal afsted på lørdag. Det er faktisk lykkedes mig at bilde ham ind at der først er polterabend d.16 april. Så jeg kan jo ikke rigtig få mine bekymringer ud hos ham..

Jeg er bare så bange for at det bliver værre, og så kommer jeg sgu ingen steder på lørdag. Idag har jeg sådan prøvet at holde mig lidt igang, men har været inde og ligge i sengen flere gange..

Hvor er det bare uretfærdigt !! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej JMuggi først vil jeg lige give dig et stort :) med ønsket om god bedring, det er da ikke særligt sjovt at være syg, jeg håber da at du når og blive frisk til på lørdag så i kan komme på polterabend. Drik noget varm the, cacao med en god sjat rom eller whisky i og så put dig godt under dynen og så nogle gode stærke bolcher eller lakridser og noget næsespray det gør underværker.

0

Del dette indlæg

Hej JMuggi først vil jeg lige give dig et stort :) med ønsket om god bedring, det er da ikke særligt sjovt at være syg, jeg håber da at du når og blive frisk til på lørdag så i kan komme på polterabend. Drik noget varm the, cacao med en god sjat rom eller whisky i og så put dig godt under dynen og så nogle gode stærke bolcher eller lakridser og noget næsespray det gør underværker.

Ja gør det!!!!!!!!!!!!! :balloon: Fra mig!!!!!!!! Men du skriver også at du har halsbetendelse så har du jo fået pen. fra lægen, så går det jo altid lidt hurtiger!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke fået pencilin, da jeg er allergisk overfor det.. :)

Men det går allerede lidt bedre idag. Jeg har godt nok fået meget mere ondt i halsen, men til gengæld har jeg ikke den der utilpashed i kroppen, som jeg havde igår.

Og mht. hvorfor jeg ved datoen. Så sagde jeg til alle mine venner, at jeg ville vide datoen fordi jeg har meget dårlig ryg, og derfor ville jeg gerne kunne forberede mig på dagen. Der var godt nok en del diskussion om, hvorvidt jeg skulle have det at vide, men jeg gik dem så lidt på klingen og sagde jeg synes de skulle droppe polterabend helt, hvis de ikke kunne respektere vores ønsker og behov. (Det er vel for brudeparret skyld og ikke vennernes at man holder polt.)

Desuden var det vel for fa... ligemeget om jeg blev overrasket eller ej. Det vigtige for mig var bare at det ville blive en god og hyggelig dag. Og så blev de da også enige om, at jeg havde ret..

0

Del dette indlæg

Her til aften er min næse også begyndt at løbe, så jeg tror også der er en forkølelse på vej!

<{POST_SNAPBACK}>

For det første - God bedring :)

For det andet så er jeg blevet fortalt at når først næsen begynder at løbe - altså som en forkølelse så er det fordi resten af sygdommen er på vej ud af kroppen. Altså forkølelsen er de sidste krampetrækninger. Så det må vi da håbe passer på dig :balloon:

Jeg håber du bliver klar til på lørdag, men nu hvor du er syg må kæresten da være endnu mere overbevist om at det IKKE bliver denne weekend... :balloon:

B*

0

Del dette indlæg

Hejsa !

Tusind gange god bedring til dig :) Trææææls med sådan en omgang lige på til polterdagen, men her er 2 gode råd fra mig:

Varmt vand med citron i eller en spiseske med presset citron ellet fra de der flasker man kan købe med citronsaft.

Det hjælper rigtig meget mig når jeg har ondt i halsen. Det er surt i 10 sek. og så er det det. Tag sådan en spiseske et par gang eller tre på en dag..!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg håber du bliver klar til på lørdag, men nu hvor du er syg må kæresten da være endnu mere overbevist om at det IKKE bliver denne weekend... :balloon:

B*

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har faktisk også lige sagt til ham idag : "Åh, hvor er det godt at vi først skal på polterabend i næste weekend, nu hvor jeg er blevet syg. Så er der da chance for, at jeg når at blive rask" :balloon:

Alt imens man sidder og håber indvendig at det hele er væk imorgen!!

Mange tak for jeres gode råd.. jeg må prøve mig frem! Jeg er klart villig til at prøve med hvad som helst!!

:)

0

Del dette indlæg

Jeg har faktisk også lige sagt til ham idag : "Åh, hvor er det godt at vi først skal på polterabend i næste weekend, nu hvor jeg er blevet syg. Så er der da chance for, at jeg når at blive rask"  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Tsk Tsk - Bøllefrø!!!

B*, der venligst har lånt udtrykket fra 4 årige Annemette :balloon:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer