Guest pidde

Yesss tabt mig igen

20 indlæg i dette emne

:heppe: Det er bare SÅ skønt.. har lige været til DDV og er blevet vejet.... - 1,1 kg i denne uge..... ialt - 10,3 kilo ....på "kun" 2½ måned.... for h... hvor er jeg glad :jupi: nu skal mor her til frisør som gave for min egen kamp :)

Nu går jagten mod de næste :shoot: 5 kilo

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:):bearhug: flot.... Jeg ved hvor hårdt det til tider kan være, da jeg selv er på kur.. 7 kilo er det blevet til for mit vedkommende, mangler lige de 4 sidste, men det er til gengæld også de sidste svære...

Men hvor er det bare godt klaret...

:heppe: :heppe: :heppe: :heppe: keep p the good work!

Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endnu engang -HAHA- til jer alle for de søde ord :)

Jeg er selv på DDV, og kender godt turen, især med alle de grøntsager...... man føler på et tidspunkt, at man får lange ører og store fortænder af dem, men det virker-

Er glad for du oz bliver træt af alle de grøntsager... jeg er simpelthen ved at b... mig en gang i mellem, meeeeen så kigger man lige på alle sine fine klistermærker i bogen, og såååå rettes ryggen lidt igen, kan man mærke :bearhug:

da jeg selv er på kur.. 7 kilo er det blevet til for mit vedkommende, mangler lige de 4 sidste, men det er til gengæld også de sidste svære...

Ja, om det er 25, 11 eller 5 kilo er det samme..når det er et problem for én selv, er det ligegyldigt hvor mange kilo det drejer sig om... og det er jo altid de sidste det er svært at komme af med.. jeg glæder mig så til jeg kan sige: jeg mangler kun 4 kilo.... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej Pia.

Tusind tak for din mail, meget meget rørende, og opløftende.

Skriver lige til dig igen, denne gang dog ikke så megen (hælden vand ud af ørerne agtigt)....!!!

Jeg har tænkt mig at tilmelde mig DDV imorgen. Jeg vil bare spørge, SKAL man betale for indmeldelse, den første gang?? Eller kan man lige få lov at se det lidt an, og så betale næste gang?? Og vil jeg så blive vejet imorgen, hvis jeg ikke betaler for indmeldelse???

Håber du forstår

Med venlig hilsen

Ea.

:)

0

Del dette indlæg

Hej Pia.

Tusind tak for din mail, meget meget rørende, og opløftende.

Skriver lige til dig igen, denne gang dog ikke så megen (hælden vand ud af ørerne agtigt)....!!!

Jeg har tænkt mig at tilmelde mig DDV imorgen. Jeg vil bare spørge, SKAL man betale for indmeldelse, den første gang?? Eller kan man lige få lov at se det lidt an, og så betale næste gang?? Og vil jeg så blive vejet imorgen, hvis jeg ikke betaler for indmeldelse???

Håber du forstår

Med venlig hilsen

Ea.

:)

<{POST_SNAPBACK}>

:bearhug: Morn Ea... tak.. er bare SÅ glad, hvis jeg kan hjælpe dig bare lidt på vej... -HAHA-

Mht. DDv.. jeg mener man har lov til at prøve at være der første gang og at man også bliver vejet... uden at skulle betale de 200,00 kr... men er ikke helt sikker. Ellers ring til den konsulent der er i dit område, hvis der er vejning i dag, så har hun oz tlf. tid i dag.. og så kan du få svar inden du tager derop... og du skal ikke frygte noget, fordi ALLE der kommer til DDV´s møder og alle andre slanke-kurser, har jo problemer med vægten.. enten det er 5 kilo eller det er 50 kilo ;)

Kan ik huske om jeg skrev det til dig i mailen.. men min venninde har tabt 12,4 kilo oz på 2½ mdr.. og der var en mand på ca. 30 år der chokerede oz alle.. han har tabt 20,9 kilo på................... 9 uger -HAHA-:lol::o så alt er muligt, det er bare op til en selv.

Skriv endelig igen.. oz hvis du har for meget vand i ørerne ;)

her er linket til DDV og information hvis man vil meldes ind.. der står godt nok ik at man kan være med første dag gratis, men så prøv at ring til konsulenten, som du oz kan finde under din landsdel.

Pøj pøj...glæder mig til at høre hvad der sker..... jeg tænker på dig -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer