Guest karin krüger

Tøj til manden

34 indlæg i dette emne

Hej kommende brude og brude.

Er I med ude at se på tøj til jeres kommende mand ? Hvor har jeres kommende mænd købt deres tøj ? Er de i kjole, smoking eller jakkesæt ?

Er der nogen der kender nogle gode steder i københavn-området hvor man kan købe fedt tøj til brudgommen ?

Hilsen den kommende brud som hjælper min søde kommende mand.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kæreste køber selv sit tøj, men han elsker også at shoppe og har en god stil, så jeg er ikke nervøs for, hvad han kommer hjem med!! :hug:

Han har vist bestemt sig for et mørkt jakkesæt, hvid skjorte og slips i en "frisk farve"...

Jeg kender desværre ikke så meget til butikker i Kbh... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej

Vi genbruger Henriks sorte jakkesæt.

Vi var til 3 bryllupper sidste år, så købte et pænt jakkesæt

med den ide at han også skulle bruge den næste år.

Dog udskifter han vest og kravat ( eller hvordan det nu staves )

Knus Heidi

:hug:

0

Del dette indlæg

Jan han skal være i smoking, og han har en, da vi købte en til ham sidste år, så vi skal kun ud og købe butterfly og ny skjorte til ham. Mht. butikker i kbh, er der en del inde på strøget jeg kan ikke lige huske hvad de hedder, men der er også mr. Harris og en del andre i Lyngby storcenter så der kan i også prøve at tage ind.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var selv med min kæreste ud og finde jakkesæt, det havde vi det begge bedst med!!! Det kan godt virke lidt mærkeligt siden han ikke så min kjole før dagen, men det er meget forskelligt fra par til par hvordan man nu vælger at gøre det. Vi havde et ønske om at vores tøj skulle matche sammen (se nefertitis bryllup i billeder af brudepar), derfor var det lidt vigtigt at jeg var med da han skulle købe tøj idet jeg købte min kjole først...Vi er rigtig glade for vores valg af tøj. især når vi kigger på billederne. Min mands jakkesæt købte vi i amor på frederiksberg, der kan man både leje og købe.

Knuz Nefer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tjaaa....jeg har givet ham nogle valgmuligheder (smoking som han har derhjemme, eller kjole og hvidt som han skulle leje). Og han valgte så selv at det skulle være kjole og hvidt.

Men vi skal begge to ind og tjekke hvad der passer osv, da jeg ved en hel del mere en ham om hvad der passer sig til kjole og hvidt og hvordan han ser bedst ud :hug:

badutski

0

Del dette indlæg

Min kæreste købte det sammen med sin lillebror... (men jeg har set det) det er et sort Hugo Boss jakkesæt med en råhvid skjorte og et rødt lækkert Armani slips..

Synes det var vildt lækkert og meget enkelt..

Angående butikker i København ligger der en Hugo Boss forretning på Strøget og der ligger også Sand.. Ellers fører både Illum og Magasin Boss, Armani, Sand, BZR og andre mærker som er knapt så dyre.. :lommeuld:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kæreste købte det sammen med sin lillebror... (men jeg har set det) det er et sort Hugo Boss jakkesæt med en råhvid skjorte og et rødt lækkert Armani slips..

Synes det var vildt lækkert og meget enkelt..

Angående butikker i København ligger der en Hugo Boss forretning på Strøget og der ligger også Sand.. Ellers fører både Illum og Magasin Boss, Armani, Sand, BZR og andre mærker som er knapt så dyre.. :lommeuld:

<{POST_SNAPBACK}>

Min kæreste har selv købt hans tøj, det havde jeg det slet ikke dårligt med, da jeg ved han har en god smag... Han har købt en smoking i sort med råhvid skjorte og en vest + slips (hedder noghet andet kan bare ikke huske navnet :hug: ) i sølvfarve... VILD FLOT :hjerte:

0

Del dette indlæg

:huh: Ja, jeg har jo så været med til at vælge hans tøj, det havde han det bedst med (og det var nok osse det jeg havde det bedst med) :blush: . Vi var ude og købe det i går, og han bliver vildt flot... Glæder mig til at se ham i det igen :bearhug:

:hug: fra Dipo

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det står kæresten selv for.

Ligesom jeg var på tøsetur og købe min kjole skal han om 14 dage på herretur og købe sit tøj. Vi var dog ude at snuse sammen i lørdags og så vil skæbnen at han finder TØJET. Vi var begge solgt på stedet....men jeg vil jo gerne overraskes og kæresten vil gerne have vennerne med ud at kigge.

Det var selvfølgelig den sidste habit i den størrelse, men nu har kæresten sgu fået den hængt til side i forretningen, så han og gutterne kan kigge på det igen om 14 dage.

Det kalder jeg bare superservice. Forretningen hedder Golman og ligger lige ved Rådhuspladsen (på Studiestræde).

Kan klart anbefale den butik. Ejeren er supersød og proff.

0

Del dette indlæg

Jeg var med ude og købe min kærestes tøj, men han bestemte fuldstændig selv. Men han ville gerne have mig med, så jeg kunne guide mht. farven på min kjole.

Jeg kan KLART anbefale Troelstrup på vestergade i København. Der er rigtig mange ting at vælge imellem, og så har de en rigtig god service !

:griner:-

Sandie

0

Del dette indlæg

Jeg har altid drømt om at se ham i et helt lyst sæt tøj, så når han skal ud og prøve, så må jeg gerne komme med (så har jeg set det, hvis han nu ikke vælger et lyst sæt)! Også fordi vi har planer om at jeg skal have et billede af kjolen med (som ekspedienten skal se), så han/hun kan finde noget der passer til! Jeg er dog ikke med til at tage beslutningen!

:griner:- Cyen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaaa... øhhhh :) nu er det jo sådan at min kommende mand allerede har set min kjole....og set mig i den, så jeg har fået lov til at komme med ham ud og finde tøj.

Det er lige nu meningen at han skal genbruge sin jakkesæt og så købe nyt af vest, skjorte og kravat, men nu får vi se.

:griner:- Maibrit

0

Del dette indlæg

Jeg var selv med min kæreste ud og finde jakkesæt, det havde vi det begge bedst med!!! Det kan godt virke lidt mærkeligt siden han ikke så min kjole før dagen, men det er meget forskelligt fra par til par hvordan man nu vælger at gøre det. Vi havde et ønske om at vores tøj skulle matche sammen (se nefertitis bryllup i billeder af brudepar), derfor var det lidt vigtigt at jeg var med da han skulle købe tøj idet jeg købte min kjole først...Vi er rigtig glade for vores valg af tøj. især når vi kigger på billederne. Min mands jakkesæt købte vi i amor på frederiksberg, der kan man både leje og købe.

Knuz Nefer

Jeg kan ikke være mere enige!!!

Jeg vil også gerne have vores tøj skal matche, så jeg skal også med min kæreste. Han har en god smag og er god til at købe tøj, men eftersom han jo ikke ved hvordan mit tøj ser ud, så er jeg nødt til at komme med - og han vil også gerne have mig med.

Han lejer sit hos Maal Man på Frederiks Alle i Århus.

0

Del dette indlæg

Det står kæresten selv for.

Ligesom jeg var på tøsetur og købe min kjole skal han om 14 dage på herretur og købe sit tøj. Vi var dog ude at snuse sammen i lørdags og så vil skæbnen at han finder TØJET. Vi var begge solgt på stedet....men jeg vil jo gerne overraskes og kæresten vil gerne have vennerne med ud at kigge.

Det var selvfølgelig den sidste habit i den størrelse, men nu har kæresten sgu fået den hængt til side i forretningen, så han og gutterne kan kigge på det igen om 14 dage.

Det kalder jeg bare superservice. Forretningen hedder Golman og ligger lige ved Rådhuspladsen (på Studiestræde).

Kan klart anbefale den butik. Ejeren er supersød og proff.

Lige præcis i Golman, har min kæreste også shoppet bryllupstøj. Udfra hans beskrivelser var det en super service. Han fik et glas rødvin, og blev serviceret på alle leder og kanter. Sættet får lov til at hænge i butikken, så længe Jan har lyst til det.

Vi havde fået et visitkort fra Golman på Bryllupsmessen. Det var lavet så snedigt, så man kunne sætte stofprøver ind i det og lime det sammen, så gommen ikke fik dem at se. Dermed er jeg sikker på, at hans tøj kommer til at matche min kjole.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer