sunshine84

Min Tale

21 indlæg i dette emne

Ja inspireret af alle jer andre så besluttede jeg mig for at jeg da ville prøve at skrive en tale... Så må vi se hvad i syns om resultatet...

Det er lige skrevet inden for den sidste time...

Om den blir holdt må tiden og modet vise....

Får jeg den ikke holdt får han den på skrift sammen med sin morgengave morgenen efter brylluppet...

Så Blev det vist også min tur til at holde tale selvom jeg hele tiden har sagt at det ville jeg ikke. Jeg er jo så genert…

Først vil jeg gerne takke jer alle for at være kommet i dag, for at fejre denne store uforglemmelige dag sammen med os.

Uden jer ville festen jo ikke være det samme J

Jeg vil gerne sige tak til min mor og min farmor for økonomisk hjælp til brylluppet. Det hjalp mig ovenpå igen da jeg syns budgetet så sort ud… Men det hele endte med at hænge sammen og her er vi….

Jeg er nu blevet fru Olsen, Simon er Blevet Hr Olsen og Victoria er blevet frøken Olsen.

Denne tale er jo egentlig dedikeret til en hel speciel person… Og det er dig Simon.

Uden dig ville jeg ikke stå her i dag og føle mig som verdens smukkeste og heldigste kvinde.

Vi har ikke kendt hinanden længe men jeg føler allerede at du kender mig bedre end jeg kender mig selv…

Vi mødtes første gang i februar år 2003 – du syns jeg var kedelig og jeg syns du lignede en nørd… Så gik der 5 måneder og det var blevet juli måned.

Pludselig begyndte vi at se meget til hinanden gennem vores fælles veninde. Men det var først fredag den 23 august vi eller jeg først virkelig fik øjnene op for dig.

Det var en fredag aften og jeg havde haft en rigtig hård dag… Du plejede at joke med mig havde jeg erfaret de sidste gange vi havde ses, så de første ord du fik fra mig den dag var ”Det er ikke i dag du skal tage pis på mig!” Men som aftenen gik og vi fik snakket og snakket og grinet og grinet lidt mere, så var min dårlige dag helt glemt.

Allerede den dag kunne du få mig til at glemme alle de dumme ting for en stund…

Det endte med at vi gik en tur i den kolde aften luft, og det endte med en meget kikset kys da vi kom tilbage…

Det er så heldigvis blevet meget bedre siden….

Næste dag tog du hjem til Greve men der gik ikke mange timer før jeg bare måtte se dig igen.. Så mig finde vej til Greve i fars bil – måtte ha den fælles veninde med som vejviser… Heldigvis fandt jeg derop.. og siden da har vi nærmeste været uadskillelige. Der gik ikke mange uger før du faktisk var flyttet ind… Og siden da er det gået stærkt..

Nytårsaften 2003 blev vi forlovede, i april får vi den gode nyhed at vi skal være forældre.. I december kom vores prinsesse så til verden… Den dejligste lille pige.

Hvis ikke hun er beviset på at os to sammen giver et perfekt resultat ja så ved jeg ikke hvad er…

Jeg elsker dig Simon, Elsker dig for den du er – for den du får mig til at være.

Jeg elsker at se dig sammen med Victoria – når jeg ser jer sammen er jeg sikker på at bedre far kunne hun ikke ønske sig…

Rent ud sagt så elsker jeg dig for det liv vi har sammen. Min hverdag med dig er bedre end jeg havde forestillet mig den kunne blive…

Jeg glæder mig til fremtiden med dig, og al den tid vi skal bruge sammen som en rigtig familie.

Til døden os skiller er for mig ikke blot ord… Jeg mener mit ja… Dig vil jeg tilbringe resten af livet med…

Så vil jeg gerne bede jer om at rejse jer op og udbringe en skål sammen med mig for min mand.

Hva syns i????????????????????????

-HAHA- Michelle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

smuk smuk tale - man kan virkelig mærke hvad du føler, og at du så gerne vil fortælle det :hjerte: personligt vil jeg nok foretrække at takke familie og gæster i en velkomsttale, da din tale pr. tradidtion jo kommer noget senere, og jeg vil nok holde mig til det vigtigste - nemlig jeres kærlighed ...og er i sikre på at I vil nævne så meget økonomi? jeg ved at i min familie vil det ikke falde i god jord, nok nærmere noget med at takke for økonomisk hjælp generelt - men det er jo noget ganske subjektivt .. men selve talen er så så smuk - og mine kommentarer er jo som skrevet ganske subjektive ...

0

Del dette indlæg

Hvis jeg nu bare ændrer starten så det lyder som følger ....

Så Blev det vist også min tur til at holde tale selvom jeg hele tiden har sagt at det ville jeg ikke. Jeg er jo så genert…

Først vil jeg gerne takke jer alle for at være kommet i dag, for at fejre denne store uforglemmelige dag sammen med os.

Uden jer ville festen jo ikke være det samme J

Jeg er nu blevet fru Olsen, Simon er Blevet Hr Olsen og Victoria er blevet frøken Olsen.

Denne tale er jo egentlig dedikeret til en hel speciel person… Og det er dig Simon.

Uden dig ville jeg ikke stå her i dag og føle mig som verdens smukkeste og heldigste kvinde.

Er det så helt i top Stineka?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nu er det jo din tale og du bestemmer 100 % men jeg syntes det lyder meget meget bedre, og jeg vil da gerne skrive igen - hold da op hvor er den smuk, den kommer så meget fra hjertet... det kan jeg mærke bare ved at læse den, tænk på hvordan han må føle når du læser den - hvis du tør ... og det er jeg sikker på, tæ´nk på at det nok er den eneste gang hvor du får muligheden for at stille dig op og helt ærligt fortælle om din/jeres kærlighed - det er da en enestående chance, og desuden fortjener denne smukke tale at bliver holdt ..

-HAHA- Stine

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare en smuk tale.. Ikke et øje tørt :blush: Den er smuk og med masser af følelser...

Håber du har dit mod ved din side på jeres bryllupsdag!!!

-HAHA- Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er jeg glad for at i syns det er så godt...

Utroligt.. det er min første tale nogensinde.. og så er det bare så godt...

Har besluttet også at fjerne...

"Uden jer ville festen jo ikke være det samme J (ved ik hvor jèt kom fra *ss*)"

Det kom os bare over mig at jeg bare MÅTTE skrive.. jeg kunne skrive endnu.. kunne slet ikk få hold på...

Utroligt som kærlighed virkelig bare kan fylde så meget inden i..

Føler bare jeg flyver rundt i øjeblikket.. Elsker ham virkelig bare så højt...

Og kan ikke vente til vi RIGTIGT tilhører hinanden...

Tak for god respons.. det betyder meget at få bekræftet at det et godt det jeg fik skrevet... :kiss:

Men det er nu typisk mig.. som med diverse danske stile osv.. så kan det pludselig gøre på 1-2 timer, og blive skide godt...

Nuj jeg er stolt af mig selv :heppe: :heppe: :heppe: :bearhug:

Tusind :bearhug: Michelle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh, hvor fin en tale, især er jeg HELT vild med denne bemærkning:

"Jeg elsker dig for den du er - og den du får mig til at være".

Det er jo DET det hele drejer sig om!

Skal selv snart igang med min tale og det er helt sikkert et af de guldkorn jeg bliver nød til at have med i min, så tak for hjælpen og held og lykke med at holde talen.

:bearhug:

Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er en rigtig god ide, at beskrive hvorledes du og din kæreste mødtes, blev forelskede og senere kærester, i din tale. Det gør den meget personlig og det er også morsomt for gæsterne at høre. En ide, jeg helt klart vil tage til mig. Sød tale. :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

En FLOT tale der virkeligt fortjener at blive holdt :hjerte: . Håber du finder modet- og skulle det svigte så giv din tilkommende mand talen som et brev i en kuvert, men jeg vil da krydse fingre for at du får holdt den det er en virkeligt smuk tale :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer