birgitulla

Prinsesse for en dag

25 indlæg i dette emne

Ja så har jeg været til første prøvning hos Gudnitz og surprise så var både kjole og corsage klar til første prøve... :heppe:

Corsagens snøreliv er endnu ikke lavet da den først skulle prøves i færdigt stof og skørtet er lidt for langt så det skal også trimmes lidt! Men det var så vildt at stå der i min egen kjole...

Endelig :mar:

Og billeder ja...hmmm... ved ikke om jeg bør gemme dem...

Nej jeg kan ikke holde det ud jeg må bare vise kjolen frem :) :heppe:

post-8921-1115189847.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Næste gang er corsagen klar med snøreliv og det glæder jeg mig til for den sad slet ikke ligeså godt når den bare var hæftet sammen i ryggen

Corsagen er draperet med prikket mol og der er et lille sløjfebælte som skal ries fast...

Skørtet bliver draperet lidt og der kommer perler på over det hele...

Uh jeg glæder mig til at se det...

:heppe: :)

post-8921-1115190070.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) Tak søde kvinder :griner:-

Det er så supersvært for mig at holde på en hemmelighed så hvis jeg ikke kunne bruge bryllupsforum til at "lette trykket" så ville jeg garanteret komme til at afsløre det hele for min elskede før tid http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Tak fordi I er så søde og altid klar med støtte og kærlige ord :griner:-:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa

Hvor er den super flot.

Må jeg spørge hvor høj du er ?

Jeg prøvede selv noget lign. men jeg blev helt væk i den... og jeg er kun 165 cm

Knus heidi

:)

Takker :griner:-

Og melder at jeg er 167-168 cm høj og at jeg på disse billeder ikke har sko på, men de er med 5 cm hæl så jeg bnår op på 172-173 cmm med sko :griner:-

0

Del dette indlæg

Jamen, siger det gerne igen, du er super super skøn i hendes kjoler, og denne klæder dig bare 110 % Postet billede du bliver den skønneste brud ... og ja, kende rgodt det med hvor svært det er at holde den hemmelig - jeg er konstant ved at fortælle Klaus noget om kjolen, elelr ved at vise billeder til andre der skal med til festen - det er godt man har dette forum til at aflaste så hele verden ikke har set ens kjole inden :griner:-

:) Stine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen, siger det gerne igen, du er super super skøn i hendes kjoler, og denne klæder dig bare 110 % Postet billede du bliver den skønneste brud ... og ja, kende rgodt det med hvor svært det er at holde den hemmelig - jeg er konstant ved at fortælle Klaus noget om kjolen, elelr ved at vise billeder til andre der skal med til festen - det er godt man har dette forum til at aflaste så hele verden ikke har set ens kjole inden  :griner:-

:) Stine

dejligt at du gerne vil sige det igen og igen og også dejligt at jeg ikke er den eneste der er så sårlig til det med hemmeligheder :griner:-
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg er ikke til tyl.. troede jeg.. har kun en ting at sige ... TÆNK AT MAN KAN SE SÅ SEXET UD I EN BRUDEKJOLE (y)

Knus Milla

:hug: Takker det er alt for meget :hug: (men jeg elsker det :hug:-HAHA- )

I er bare allesammen så søde og gode til at sige tingene så man bliver helt vildt glad for sin kjole :bearhug:-HAHA-:blush:(y)

Redigeret af birgitulla
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer