Guest Smukbrud

Brudetyl til slør

6 indlæg i dette emne

Nu skal jeg i gang med at lave et slør (efter Tinschens opskrift- tak :griner:- ) Men nede i stofforretningen, havde de kun noget stift tyl, som de kaldte brudetyl -ikke lige det jeg havde tænkt mig :) Det må jo gerne være blødt og lækkert. Hvor har I købt "delene" til jeres hjemmelavede slør? Her tænker jeg på kam, perler, tyl og andet?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt mit brude-tyl i Stof og Stil, det er nok også for stift efter din mening.

Men man kan vaske tyl og få det virkeligt blødt ved bare at putte det i vaskemaskinen. Det virker i hvert tilfælde på almindeligt tyl, så hvorfor skulle det ikke virke på brude-tyl, der er jo bare lidt mere finmasket.

Redigeret af Tinchen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også overvejet at lave mit eget slør - men har nu opgivet og købt et færdigt. Jeg blev nemlig træt af at runde rundt til stofbutikker, hvor de kun havde det billige og stive brudetyl.

Men jeg fandt faktisk over et sted, som jeg TROR har noget lækkert blødt tyl (det koster i hvert fald en del....og er i 100% silke).

Adressen er:

Handler Textil

Håber linket kan hjælpe jer videre....Held og lykke med projektet.

Kh. Rikke

0

Del dette indlæg

Jeg har faktisk købt mit slør i Stof & stil, de havde flere forskellige typer slør, så jeg valgte det jeg synes var blødest. Jeg er godt tilfreds med det. Nu skal sløret bare sys. Det lader jeg min mor om, det har hun lidt mere styr på end jeg.

knus Camilla

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer