cami

NYE billeder

20 indlæg i dette emne

Ja så fik jeg endelig gænnet den kommende husbond ud fra hjemmet så jeg kunne tage lidt billeder af mig i min vidunderlige kjole - og tror I så ikke at sønnike vågner? :angry1: Typisk. Så det blev kun til et enkelt billede, men måske der kommer flere. Jeg har trods alt haft kjolen hjemme siden mandag og allerede prøvet den 3 gange :bearhug:

Så her er kjole, sko og måske min frisure, er lidt i tvivl om mit hår er for kort...

Forresten, synes I kjolen skal lægges op? Jeg har skoene på, på billedet, men kan ikke helt selv finde ud af det :bearhug:

Redigeret af cami
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op! Du er da bare hammer lækker smækker i den kjole :hearts: :hearts: :hearts:

uha, det er lidt svært - for den er nok lige det længste, jeg ville nok få den lagt op så jeg kunne danse og bevæge mig rundt uden at træde i kjolen ...

:bearhug: Stine

og ultra fedt hår - tror det vil være super smukt til kjolen :heppe: :heppe: :heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

:bearhug: lækker kjole du har fundet der.

Jeg ville nok få den lagt en lille smule op. Det er s.... træls at skulle passe på hele tiden, om man træder i den eller river den.

Mette

Ps. Meget charmerende knægt i baggrunden må man sige :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhhh,man kan helt se hvor du stråler -HAHA- Din kommmende DÅÅÅNER :kissthefrog: da når han ser dig.

Tror også du skal ligge den en smule op, den ser en anelse for lang ud. Men det er kun hvad jeg selv ville gøre. Men SMUK det er den sq!!!! :yeah: -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer