sol23

Bordpynt

7 indlæg i dette emne

Så spøger jeg seje Qvinder til råds igen :respekt:-HAHA-

Har i nogle foreslag til hvordan børnebordet skal se ud??

Og hvordan deres bordkort eventuel ser ud?:jupi:

Jeg har tænkt på at jeg kunne, lige som på vores borde hvor der er strøget rosen blade ud, så stryg slik ud over bordet de kan spise af...

Men mon ikke de kommer op og skændes om det?

Åben for foreslag! jobbar

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nu ved jeg ikke hvor gamle børnene er, men hvad med farveblyanter og bøger til at male i?? Du kunne evt. lave sådan en slags aktivitetsposer med underholdning til dem. Mht slik har jeg veninder der er meget forbeholdne over for at deres børn får slik, så jeg ville nok hllere lægge noget til at aktivere dem lidt med, men du kender jo bedst selv dine veninders holdning dertil -HAHA-

:respekt: Rikke

0

Del dette indlæg

Jeg ville også lave en pose til hvert barn, selvfølgelig alt efter alder med lidt farver, en lille malebog, glansbilleder til pigerne, bil- eller pokemonkort til drengene, kinderæg, hårelastik, kryds og bollespil...og så lidt guf.... eller en gufpose som osse er bordkort til hvert barn og så en kurv med blandede aktivitetsting som er fælles

poserne ville jeg lave som bordkort med disney-figure på... eller billeder af de figure som man ved hvert barn er vild med...

kan blive helt øv over vi ikke har små børn med... ville godt lave sådan nogle selv :respekt: men vores er fra 12, 15,16 og 18 og en enkelt på 5.... men hun får oz en sjov pose.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kunne godt bruge nogle ideer til hvordan børnebordet skal se ud? Og eventuel bordkortne på bordet?

Havde tænk at stryge slik ud på deres bord, lige som vi har strøget rosen blade ud over vores, men så er der så mange der mener at deres børn ikke må spise slik før de har spis det rigtige mad, og det kan man jo ikke lige forbyde dem, så ved ikke... Hvad synes i???

0

Del dette indlæg

Tjaa... hvad med at købe noget billigt lagenlærred (alternativt et gammelt lagen - eller måske bare hvid, lidt kraftigere papirsdug) og så strø dugen med farvekridt/blyanter. Så kan de sidde og tegne som de har lyst.

Det brugte vi meget i min familie da vi var yngre - og kan da fortælle at jeg ELSKEDE det som barn.

Har faktisk også brugt det til en "barnlig" 29 års fødselsdag.....og de voksne var sgi lige så ville med at få lov til at udfolde deres kreativitet.... :respekt:

Badutski

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer