Queenii

Slør

19 indlæg i dette emne

Hej tøzer.......

Jeg er virkelig i tvivl om jeg skal købe et slør og hvis jeg skal ,hvor langt det så skal være.

Jeg er jo en ret stor pige og med brudekjolen kommer jeg ikke til at fylde mindre.

Hvad gør i og må man se,hvad i har tænkt jer?

:respekt: Jannie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan 100% godt forstå dig. Stod i samme dilemma. Og der er ikke andet for end at mærke efter, hvad du helst selv vil - der findes et slør til alle piger og kjoler hvis det skal være.

Ville selv oprindelig ikke have haft slør, for at holde det i en enkel stil, men endte alligevel med at give efter for prinsessedrømmen. Valgte så en forholdsvis diskret løsning, hvilket jeg ikke fortrød.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg har helt fravalgt sløret, det er slet ikke mig med slør, så jeg skal bare have friske blomster i håret. Men jeg synes da ikke at du skal fravælge slør fordi du, som du skriver, er en stor pige. Synes nu der er slør til alle typer og størrelser -HAHA-

:respekt: Rikke

0

Del dette indlæg

Jeg har været i samme dilemma, nu ikke fordi jeg er stor men fordi jeg synes slør bliver for pudse-nusse agtigt, og jeg er ikke så høj og vil derfor ikke blive pakket ind. Så da min kjole blev købt var det uden slør. Men jeg er så sidenhen blevet i tvivl, da jeg skal have corsaeg på og jo derfor er meget bar. Så har jeg set nogle billeder af mine forældres venners datter som er blevet gift og hendes slør er helt enkelt og ikke stort, det sidder fast i hendes hår og hænger så løst ned ad ryggen. Det har jeg så prøvet og synes det er flot og enkelt og så gør det, at jeg ikke er så bar. Det skal kun gå ned midt på lænden og altså uden blonder eller lign. på.

Det kunne måske vær en ide?

Held og lykke i hvert fald

0

Del dette indlæg

Har du ikke et billede af dig selv i kjolen? det vil gøre det lidt nemmere at komme med et svar, om du skal have slør eller ej? Jeg har hele tiden sagt, at jeg heller ikke skal have slør, men jeg har så vendt den om og tænkt: det er formodentlig kun den ene gang, så måske vil jeg fortryde det??? Er også en stor pige!!

Svale

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

forstår udemærket dine overvejelser og kan kun sige, at jeg synes du skal tage ud og prøve nogle forskellige slør til din kjole.

Jeg var selv meget imod slør og slæb INDEN jeg tog på kjoleløb. Prøvede nogle forskellige kjoler og slør og det var bare ikke et hit i mine øjne....men så fandt jeg KJOLEN (med slæb) og da ekspedienten satte SLØRET på var jeg bare 157% solgt.

Så prøv dig frem og sæt gerne et billede ind her så vi kan følge med :respekt:

0

Del dette indlæg

hejsa

ja, som de andre skriver - prøv dig frem - det skal i hvert fald ikke være størrelse og lign. der skal være afgørende - jeg regner med at dte slør jeg skal have på skal være i et lag og helt blødt 'organza' tyl, ikke for bredt og så gulvlangt - ret diskret -HAHA-

:respekt: Stine

0

Del dette indlæg

Enig med dmb, du er nødt til at prøve dig frem... -HAHA-

I udgangspunktet ville jeg ikke ha' slør - men da den søde indehaver af butikken hvor jeg har købt min (lidt anderledes) brudekjole kom og viste mig et helt specielt, så var jeg solgt... :respekt:

Har selv lavet et tilsvarende - men min "morale" er, at jeg var sikker på jeg ikke sku' ha', meeeen...

Her er det forresten:

post-9362-1117709684.jpg

Held & lykke!

-HAHA- Khio.

0

Del dette indlæg

Jeg er også selv en stor pige og jeg skal have slør på, det er et på ca. 80 cm jeg skal have dvs. det skal sidde i håret og så går det ca. ned til lænnen når det er kommet på, man kan sagtens have slør på selv om man er stor, men det er jo op til dig selv hvad du vil

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøzer.......

Jeg er virkelig i tvivl om jeg skal købe et slør og hvis jeg skal ,hvor langt det så skal være.

Jeg er jo en ret stor pige og med brudekjolen kommer jeg ikke til at fylde mindre.

Hvad gør i og må man se,hvad i har tænkt jer?

:) Jannie

<{POST_SNAPBACK}>

Slør må der til... Det er efter min mening prikken over i'et :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej

jeg skal have slør for mig følger det på en og eller anden måde med.. har det nok lidt sådan at den dag der er jeg " kun" til for min mand og jeg.. sagt på den måde at det er min mands tanker der tæller når han skal se mig.. og elsker han mig synes han at jeg er smuk uanset hvad jeg komme i og med slør eller ej!.. er sikker på sin mand synes det samme.. så vælg det der får dig til at føle dig smukkest.. det ville jeg gøre.. held og lykke

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer