pthomsen

YPdress

15 indlæg i dette emne

Hejsa

Var i går til tilretning af min kjole i YPdress. Hvor var de bare helt vidunderlige og hjælpsomme.

Vi har der i 4½ time hvor de nussede om mig og fik mig virkelig til at føle mig som en prinsesse. Tilretningen var med i kjolens pris og de svarede på alle mine spørgsmål og var meget opmærksomme hele tiden.

Jeg havde bestilt den uden slæb.... desværre kom den hjem med et kæmpe slæb!!! Hmmm sagde indehaveren... det kan jeg godt huske at du ikke ville... Giv mig lige 10 min. VUPS så havde de klippet slæbet af og lavet det om til et sjal... hvor det flotte broderi så istedet var på sjalet .... KANON flot...

Skal jeg nogen siden have en fest kjole, så skal jeg derind igen... De forstår at gøre en til noget helt specielt og føle at du er simpelthen den smukkeste i verden

Jeg havde en kanon dejlig dag..... lige sådan som man (jeg) drømte om

:bearhug:

Pia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan også kun rose dem.. Jeg tog der ud sammen med min veninde for at prøve kjoler, selv om jeg faktisk havde syet min egen på daværende tidspunkt.

Min veninde ville gerne have en helt speciel kjole, og vi kikkede på nettet og fandt faktisk en kanon flot kjole på en aktion på qxl, men jeg var ikke meget for at hun skulle bestille den på nettet, for hvis den nu kom hjem op ikke passede, hvem skulle så stå for ansvaret, så vi gik på udkik, og til sidst havnede vi i YPdress, og de tog sig også rigtig godt af os der ude, også selv om min veninde var helt oppe og køre og var faktisk lige glad men hvad man satte sammen, bare at hun kunne få den kjole hun havde forelsket sig i.

Og sidst men ikke mindst, så skulle de have 6 uger til at sy den i, men hun skulle jo bruge den om knapt 5 uger, men det ordnede de også.

Nu skal vi der ud på tirsdag og prøve den, og jg har besluttet at købe en taske der ude, som passer til min kjole.

Alt i alt syntes jeg de er rigtig søde og ærlige der ude

MVH Janne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må man spørge hvad priserne nogenlunde ligger på i den butik for brudekjoler?? Jeg ved godt at det er individuelt men er butikken billigere end gennemsnittet??

<{POST_SNAPBACK}>

Hej

Jeg ved ikke om de er billigere end gennemsnittet, jeg prøvede to store kjoler, meget prinsesseaftig, og de lå på ca 3500-4500.

Min veninde kom med et billed hvor de skulle sy en kjole ud fra i to farvet, og speciel syet til hende, men taske og sjal, og den koster kr. 3000.

De har rigtig pæne brudepigekjoler der ude ned til kr. 400 og herrejakkesæt/ smoking til ca 2000

Janne

0

Del dette indlæg

Må man spørge hvad priserne nogenlunde ligger på i den butik for brudekjoler?? Jeg ved godt at det er individuelt men er butikken billigere end gennemsnittet??

<{POST_SNAPBACK}>

Hej

Jeg ved ikke om de er billigere end gennemsnittet, jeg prøvede to store kjoler, meget prinsesseaftig, og de lå på ca 3500-4500.

Min veninde kom med et billed hvor de skulle sy en kjole ud fra i to farvet, og speciel syet til hende, men taske og sjal, og den koster kr. 3000.

De har rigtig pæne brudepigekjoler der ude ned til kr. 400 og herrejakkesæt/ smoking til ca 2000

Janne

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for svaret :bearhug:

Måske det er en af butikkerne man skal smutte forbi....Hvor ligger den henne??

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

Hej

Janne

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Den ligger DESVÆRRE på Sjælland... :angry1: :tosset:

Brøndby Strand Centrum 20-22

2660 Brøndby Strand

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

Hej

Janne

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

2660 Brøndby Strand

<{POST_SNAPBACK}>

jeg har planer om at smutte en dag til Sjælland og lure butikker af derover - der er en i Næstved jeg også lige vil se på....;)...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

<{POST_SNAPBACK}>

Hej

Janne

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

2660 Brøndby Strand

<{POST_SNAPBACK}>

jeg har planer om at smutte en dag til Sjælland og lure butikker af derover - der er en i Næstved jeg også lige vil se på....;)...

<{POST_SNAPBACK}>

Kunne det være ABC-Brudekjoler? GP

Ååååh jeg hader at være afhængig af andres biler... SUK.. :)

0

Del dette indlæg

Hej Pia,

jeg har også bestilt kjole hos YP Dress, har nu fået at vide at den er kommet hjem, så jeg skal der ind på tirsdag og se den samt prøve. Skal først giftes d. 3. september, så der skal lige en tilretning mere til, formentlig.....

Dog syntes jeg ikke, at hende der ekspederede os var særlig opmærksom på mine ønsker. Det var min mor og min veninde som rendte rundt og fandt forskelige kjoler jeg prøvede. Heller ikke mht. slør var hun særlig god....

Håber måske at vi kan blive ekspederet af ejeren selv på tirsdag, hun virker lidt mere oppe på mærkerne...

0

Del dette indlæg

Hende der hjælp mig hedder noget med "yang ling) vi fik det til langelinie :bearhug:

Nej pjat hun er kanon sød....

og lille ps..... vær meget opmærksom hos ABC kjoler..

Knus

hende der stadig sværver på en lille lyserød sky

Pia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hende der hjælp mig hedder noget med "yang ling) vi fik det til langelinie :bearhug:

Nej pjat hun er kanon sød....

og lille ps..... vær meget opmærksom hos ABC kjoler..

Knus

hende der stadig sværver på en lille lyserød sky

Pia

<{POST_SNAPBACK}>

Nu bliver jeg da nysgerrig - Hvorfor meget opmærksom hos ABC kjoler??

0

Del dette indlæg

Dog syntes jeg ikke, at hende der ekspederede os var særlig opmærksom på mine ønsker. Det var min mor og min veninde som rendte rundt og fandt forskelige kjoler jeg prøvede. Heller ikke mht. slør var hun særlig god....

Håber måske at vi kan blive ekspederet af ejeren selv på tirsdag, hun virker lidt mere oppe på mærkerne...

Ihh ja, oplevede du også det med slørene??? Men ejeren er altså ikke meget bedre, da hun stort set blev fornærmet over at jeg ikke ville have slør (efter at have sat 5 på hovedet af mig!).

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer